ایران 3 - سوریه 0/ شروع خوب در سال جدید

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی که امیدواری‌ها برای آینده این تیم را بیشتر از قبل کرد توانست برابر سوریه به یک برد پرگل دست پیدا کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی سوریه بود که این دیدار با برتری ۳ بر صفر شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید. محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۲، سردار آزمون در دقیقه ۳۸ و کریم انصاریفرد در دقیقه ۸۱ برای ایران گل زدند.

با گزارش زنده اتفاقات مهم این بازی دوستانه با ما همراه باشید.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، جعفر سلمانی، میلاد محمدی، احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون

ترکیب تیم ملی سوریه: ابراهیم عالمه، ثائر کروما، عمرو میدانی، فارس ارناووط، یوسف الحموی، موید عجان، کامل حمیشه، محمد عنز، محمد عثمان، محمد المواس و عبدالرحمن

گل‌های بازی:

تیم ملی ایران: محمدحسین کنعانی زادگان(دقیقه ۲) - سردار آزمون (دقیقه ۳۷) - کریم انصاری فرد (دقیقه ۸۱)

تیم ملی سوریه: -

کارت زرد:

تیم ملی ایران: -

تیم ملی سوریه: محمد المواس(دقیقه ۲۴) - جنیات (دقیقه ۷۴)

کارت قرمز:

تیم ملی ایران: -

تیم ملی سوریه: -

مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۱ - شاگردان اسکوچیچ در اولین حمله این بازی صاحب ضربه کرنر شدند که این کاشته ایستگاهی توسط علی قلی‌زاده به درون محوطه شش قدم ارسال شد و محمدحسین کنعانی زادگان با ضربه سر دروازه سوریه را باز کرد.

دقیقه ۱۷ - پاس در عمق مهدی طارمی موقعیت خوب گلزنی را برای سردار آزمون فراهم کرد که ضربه پای چپ زمینی این بازیکن را ابراهیم عالمه در دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۱ - پاس سردار آزمون و شوت احسان حاج‌صفی از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و با اختلاف زیادی از بالای دروازه سوریه راهی اوت شد.

دقیقه ۲۸ - ارسال بلند از میانه زمین به سمت چپ محوطه جریمه ایران را موید عجان با ضربه سر به مقابل دروازه فرستاد که در ادامه ضربه سر عبدالرحمن برکات را بیرانوند با واکنش زیبایی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۸ - سانتر بازیکنان سوری به درون محوطه جریمه ایران توسط بیرانوند دفع شد و این دروازه بان با ضربه سر توپ را به مهدی طارمی رساند. شوت طارمی توسط ابراهیم عالمه دفع ناقص شد و در ادامه سردار آزمون توانست ایران را به گل دوم برساند.

دقیقه ۴۰ -  شوت فنی علی قلی‌زاده از پشت محوطه جریمه با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه سوریه عبور کرد.

دقیقه ۴۹ - پرتاب بلند و زیبای علیرضا بیرانوند به پشت مدافعان سوریه، مهدی طارمی را در موقعیت تک به تک قرار داد که شوت پای چپ زمینی این بازیکن را ابراهیم عالمه مهار کرد.

دقیقه ۵۹ - توپ‌ربایی و حرکت عبدالرحمن برکات و پاس کات‌بک او با شوت محمد المواس همراه شد که ضربه این بازیکن به زیر طاق دروازه ایران اصابت کرد، اما تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۷۳ - توپ ارسالی از جناح چپ زمین و ضربه سر عبدالرحمن برکات اختلاف کمی از کنار دروازه ایران راهی اوت شد.

دقیقه ۷۷ - شوت ناگهانی محمود المواس از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه ایران رد شد.

دقیقه ۸۱ - علی قلی‌زاده پس از نفوذ تندوتیز تا پشت محوطه جریمه سوریه، کریم انصاری‌فرد را صاحب موقعیت کرد که سر توپ چشم‌نواز و شوت فنی این بازیکن بعد از دفع ناقص ابراهیم عالمه تبدیل به گل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =