بارش های پراکنده در آسمان ۱۷ استان

امروز در ۱۷ استان بارش پراکنده رخ می دهد و این بارش ها فردا در دامنه های زاگرس و البرز مرکزی نیز دور از انتظار نبوده و در سایر مناطق ذکر شده تقویت می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، غرب اصفهان، قزوین، البرز، مازندران، گیلان و خراسان شمالی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

بارش‌ها فردا در دامنه‌های زاگرس و البرز مرکزی و در سایر مناطق ذکر شده تقویت می‌شود، روز جمعه در بخش‌های مرکزی فارس، شمال هرمزگان، جنوب کرمان، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از مرکز سواحل دریای خزر بارش پراکنده، گاهی وزش باد شدید و رعد و برق خواهیم داشت.

طی روز شنبه در شمال شرق، شرق سواحل دریای خزر، برخی مناطق مرکز، نیمه غربی استان‌های کرمان و یزد بارش پراکنده، گاهی وزش باد شدید و رعد و برق دور از انتظار نیست.

روز یکشنبه برای بخش‌هایی از استان‌های کرمان و یزد و شمال سمنان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، امروز وزش باد گرم جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل دور از انتظار نیست همچنین طی روزهای پنجشنبه و جمعه در این نواحی کاهش محسوس دما بین ۹ تا ۱۲ درجه سانتیگراد رخ می‌دهد.

دریای خزر نیز از اواخر وقت فردا تا روز شنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =