سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی روز شوراها را تبریک گفت

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد در پیامی به مناسبت روز شوراها، این روز را به خانواده شوراهای شهر و روستای سراسر کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد در پیامی به مناسبت روز شوراها این روز را به خانواده شوراهای شهر و روستای سراسر کشور تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) در خصوص تشکیل شجره طیبه شوراها در روز نهم اردیبهشت ماه سال 1358و نامگذاری این روز در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نام روز ملی شوراها  فرصت مغتنمی است تا از تلاشهای ارزنده و اثربخش اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا این جهادگران عرصه خدمت به مردم شهرها و روستاهای سراسرکشور قدردانی کنیم.

بدون تردید یکی از مهمترین برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران واگذاری مسئولیت ها به مردم و مشارکت آنها در اداره امور کشور بوده که این مهم نه تنها در قرآن مجید مورد تاکید قرار گرفته بلکه وجود هفت اصل از اصول مترقی قانون اساسی؛ خود گواهی است بر مردم سالاری دینی و تاکیدی بر تحقق اصل حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است .

تفاهم­نامه همکاری جامع دانشگاه آزاد اسلامی و شورای عالی استانها در سال 1399حُسن مطلعی بر روند گسترش همکاریهای مشترک خصوصا"هم­افزایی علمی فعالیت­ها در حوزه مدیریت شهری و محلی بوده که امیدواریم این روند درآینده توسط کار گروه­های مشترک استمرار یابد.

 در پایان اینجانب ضمن تبریک این روز فرخنده به خانواده بزرگ شوراهای شهر و روستای سراسر کشور و دعوت از یکایک این عزیزان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش روی شوراها و ریاست جمهوری،  امیدوارم تحت توجهات خداوند تبارک و تعالی و عنایت خاصه حضرت ولی عصر(عج) و با پیروی از رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و پا سداری از خون شهیدان موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1094321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =