واحدهای دانشگاه آزاد باید یک دانشکده مهارتی داشته باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی گفت: هر واحد دانشگاهی موظف است یک دانشکده مهارتی داشته باشد و دانشکده‌های مهارتی به‌صورت متمرکز مدیریت می‌شوند

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ همایش مجازی تجلیل از معلمان مدارس و اساتید دانشکده‌های مهارتی سما با موضوع «بصیرت، تحول و تربیت» به همت معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در این همایش در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته معلم از زحمات و پشتکار تمامی اساتید و معلمان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه هر واحد دانشگاهی موظف است یک دانشکده مهارتی داشته باشد، افزود: دانشکده‌های مهارتی به‌صورت متمرکز مدیریت می‌شوند اما زیر نظر واحدهای دانشگاهی هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی بیان کرد: برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و ارتباط با مدارس با بخش معاونت مهارتی خواهد بود و به زودی در خصوص همسان‌سازی حقوق مدیریت‌ها نیز تصمیم‌گیری می‌شود. صرف نظر از همه مشکلات موجود آنچه که من و همکاران مرا خوشحال می‌کند این است که روحیه معلمی خودمان را حفظ کردیم.

آقامیری خطاب به معلمان و استادان حاضر در همایش گفت: اگر شما در این شرایط کرونایی و امکانات محدود به‌صورت مجازی فعالیت می‌کنید و مدرسه را اداره می‌کنید نشان از روحیه معلمی و عشق به معلم بودن است.

وی ضمن دعوت و مشارک همه معلمان سما در اداره کردن بهتر مدرسه سما، افزود: ما از پیشنهادهای سازنده شما عزیزان در ارتقای کیفی و کمی در مدارس سما استقبال می‌کنیم و پیگیر ارزیابی جدی بر اساس شاخص‌هایی که داریم، هستیم.

کد خبر: 1095121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =