کتاب مرد میدان در دبستان سما بندرعباس رونمایی شد

با حضورمعاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، مسئولین دانشکده سما و جمعی از معلمان دبستان پسرانه سما از کتاب مرد میدان و اپلیکیشن سال‌شمار رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، رئیس مدرسه پسرانه سما بندرعباس با اعلام این خبر، گفت:  کتاب مرد میدان از مجموعه دلنوشته های دانش آموزان و پرسنل دبستان پسرانه سما شعبه 1 بندرعباس در وصف سردار دلها، شهید قاسم سلیمانی است که توسط بابک دهقانی گرداوری شده است.

فریبا مرادپور در این نشست از اپلیکیشن سالشمار حکومت های ایران که با حضور معاون سما دانشگاه رونمایی شد نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: برجسته ترین هنر هر دوره که با همت معاونت پرورشی دبستان پسرانه سما بندرعباس طراحی شده بود نیز رو نمایی شد.

وی افزود:این اپلیکیشن جذاب دارای قابلیتهایی نظیر  اطلاعات تاریخی ایران، انواع محتویات صوتی و تصویری در خصوص تاریخ ایران برای دانش آموزان و والدین  است و همچنین  از قابلیت دسترسی به سایت مدرسه  برخورداراست ،که بصورت رایگان در اختیار دانش آموزان و والدین قرار می گیرد.

این مسئول درارتباط باکتاب (مردمیدان)  تاکید کرد: در این طرح، هدف آن است که از کودکی (دوران شکل‌گیری شخصیت انسان) این ارزش‌ها به تدریج نهادینه شود تا در سنین بالاتر ایمانی مستقر به دست آید.

مرادپور افزود: این مجموعه مشتمل بر دلنوشته های برگزیده و برتر برخی از دانش آموزان و پرسنل دبستان پسرانه سما شعبه یک بندرعباس است که طی دو مرحله داوری وامتیازدهی ، برای چاپ در این کتاب انتخاب شدند.

درپایان این بزرگداشت ازدانش آموزان برگزیده ؛سپهر و سینا دهقانی برای کسب رتبه نخست مسابقات وبلاگ نویسی همچنین رتبه دوم مسابقات نقالی، سروش باستین برای کسب رتبه نخست مسابقات خوشنویسی نستعلیق و میکائیل زارع زاده، برای کسب رتبه نخست مسابقات نقاشی رنگ و روغن میان دانش آموزان آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس تجلیل وتقدیربه عمل آمد.

کد خبر: 1095997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =