هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی برگزار می‌شود

هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه های مراقبتی ایران برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی در آبان ماه  1400 برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری و رئیس هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه های مراقبتی ایران در مصاحبه با روابط عمومی این واحد  دانشگاهی گفت: با عنایت الهی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری، میزبانی هشتمین کنفرانس رادار و سامانه های مراقبتی ایران را با همکاری کمیته دائمی کنفرانس به عهده خواهد داشت. 

وی ادامه داد: این کنفرانس با هدف هم اندیشی، تبادل نظر علمی و فنی بین متخصصان و صاحب نظران و ارائه اخرین یافته های پژوهشی در این حوزه، در 26 و 27 آبان ماه 1400  برگزار خواهد شد  و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات  31 مردادماه سال جاری است.

قاضی مغربی با اشاره به اهمیت برگزاری این کنفرانس ملی اظهار کرد: در این رویداد مهم، با حضور اساتید برجسته و فعال و میهمانان خارجی گامی مهم در راستای معرفی آخرین فناوری های راداری و کاربردهای آن برداشته و چالش های پیش رو در طراحی و ساخت تجهیزات راداری مطرح خواهد شد.

 رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری با بیان اینکه هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه های مراقبتی ایران برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی  برگزار می شود افزود: این کنفرانس در ادامه کنفرانس های سال های گذشته بوده که آخرین دوره آن در دانشگاه صنعتی مالک اشتر در آبان ماه سال 1399 برگزار شده است.

رئیس هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه های مراقبتی ایران، محورهای این همایش را به شرح ذیل عنوان کرد: تجهیزات و زیر سیستم های رادار و سونار، پردازش سیگنال و داده، محیط های راداری، کاربردهای راداری و مراقبتی، مدیریت و بکارگیری سامانه های راداری و سامانه های مراقبتی، فناوری های نوظهور، مهندسی ساخت رادار و زمینه های مرتبط دیگر  قاضی مغربی در پایان با اشاره به راه اندازی سامانه این کنفرانس به آدرس http://radar2021.iausr.ac.ir/fa   گفت:  کمیته برگزاری کنفرانس ملی از تمامی متخصصان، کارشناسان، پژوهشگران و علاقمندان این حوزه دعوت می نماید با شرکت در برنامه های متنوع این کنفرانس ملی، آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و اجرایی خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =