انگلیس - کرواسی؛ نبردی انتقامی برای سه شیرها

نخستین دیدار گروه D مسابقات یورو ۲۰۲۰ امروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ تیم‌های انگلیس و کرواسی در چارچوب هفته نخست دور گروهی یورو ۲۰۲۰ امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

در همین رابطه زلاتکو دالیج در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار اظهار داشت: بهترین ترکیب ممکن را در این بازی به میدان می‌فرستیم بازیکنان باکیفیتی در اختیار داریم و هیچ هراسی از حریف نداریم. از تهدیداتی که از همه طرف متوجه مان هستند، باخبریم زیرا مقابل یک تیم به شدت باکیفیت بازی خواهیم کرد. انتظار یک مسابقه دشوار را دارم، بازی که سرنوشت آن را جزئیات رقم خواهند زد.

در ادامه نیز گرت ساوتگیت در مورد اوضاع تیم ملی انگلیس گفت: بازیکنان انگلیس تجربه کسب جام و حضور در مسابقات بزرگ را دارند، این می تواند ما کمک کند. ما بازیکنانی را انتخاب کرده ایم که احساس می کنیم بهترین بازیکنان موجود در پست شان هستند و اینطور فکر نکردیم که باید به خاطر جوان بودن ترکیب، بازیکنان مسن را به اردو دعوت کنیم تا سطح تجربه را بالاتر ببریم.

انگلیس؛ در پی طلسم شکنی

انگلیسی‌ها امروز پای به مسابقاتی می‌گذارند که تا کنون هرگز در آن توفیقی را نداشته اند. سه شیرها یک رکورد منفی دیگر نیز دارند که در بازی امروز به دنبال شکستن آن هستند و آن هم این است که آنها تا به حال در طول تاریخ موفق به کسب پیروزی در اولین مسابقه خود در مرحله گروهی نشده اند. شاگردان ساوتگیت که در جام جهانی روسیه در مرحله نیمه نهایی در برابر کرواسی شکست خوردند و از صعود به فینال بازماندند در دیدار امروز به دنبال این هستند که علاوه بر کسب سه امتیاز حساس، انتقام شکست مقابل این تیم را نیز بگیرند اتفاقی که اگر رخ دهد گام بلندی را برای صعود به عنوان تیم نخست خواهند برداشت.

کرواسی؛ رونمایی از نایب قهرمان جهان

در مسابقات امسال انتظار ها از کروات ها به عنوان نایب قهرمان جام جهانی بالا رفته است. کرواسی که در سال های اخیر تیمی یک دست و خوب داشته است برای اینکه هوادارانش را راضی نگه دارد راهی جز صعود به مراحل بالاتر نخواهد داشت. شاگردان زلاتکو دالیچ می خواهند با پیروزی برابر تیم پرستاره انگلیس خاطرات خوش جام جهانی را برای هوادارانشان زنده کنند.

به زبان آمار

-تیم‌های انگلیس و کرواسی تاکنون هشت بار با هم دیدار کرده اند که حاصل آن ۴ برد برای انگلیس ۳ برد برای کرواسی و یک تساوی بوده است.

-نخستین بازی این تیم ها در سال ۱۹۹۶ و در چارچوب دیدار تدارکاتی با تساوی بدون گل تمام شد.

-انگلیس و کرواسی تا کنون در جام ملت های اروپا قهرمان نشده اند.

-انگلیس هرگز در نخستین دیدار خود در جام ملت‌های اروپا به برتری نرسیده است.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار می‌شود. قضاوت این مسابقه نیز برعهده دنیله اورساتو ایتالیایی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =