عضو شورای مرکزی حزب‌الله همکاری میان مقاومت لبنان و فلسطین را ذخیره استراتژیک خواند و گفت، این تعامل به کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شده و رژیم مذکور با موشک محاصره شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله گفت، رژیم صهیونیستی امروز با موشک‌هایی که برد آن به تمام شهرها و شهرک‌های این رژیم می‎‌رسد، محاصره شده است.

بر اساس گزارش «العهد»، وی در سخنانی در دیدار با نمایندگان برخی احزاب عربی که بازدیدی از مرز لبنان و فلسطین داشتند، تصریح کرد، ذخیره‌ای راهبردی که قابل قیمت‌گذاری نیست همکاری و تعامل میان مقاومت در لبنان و مقاومت در فلسطین است و این موضوع امروز به کابوسی حقیقی و موجودیتی برای رژیم اسرائیل تبدیل شده است.

وی تأکید کرد، رژیم صهیونیستی امروز احساس می‌کند که در هر نبردی محاصره شده است و در اوج شکست قرار دارد. امروز معادلات و محاسبات تغییر کرده و آزادسازی قدس نزدیک‎تر از هر زمان دیگری است.

شیخ قاووق در پایان گفت، قدس ثابت کرده که دشمن واقعی امت اسلام رژیم اسرائیل است . ایران هم به رهبری امام سید علی خامنه‌ای عمق راهبردی مقاومت فلسطین و حامی اول فلسطین، قدس، مسجدالاقصی و مقاومت در غزه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =