واکنش حزب‌الله به ترور شهید العاروری / جنایت دشمن صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند

حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور معاون رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد مقاومت در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و دستان ما روی ماشه بوده و هرگز این جنایت شنیع دشمن بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در ترور «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین به صهیونیست‌ها هشدار داد که این جنایت هرگز بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

دستور مهم نتانیاهو پس از ترور مقام ارشد حماس/ اظهارنظر در مورد ترور العاروری نکنید!

شرح بیانیه حزب‌الله به این شکل است:

«قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلَّا إِحْدَی الْحُسْنَیَیْنِ وَنَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ أَن یُصِیبَکُمُ اللَّهُ بِعَذَابٍ مِّنْ ‏عِندِهِ أَوْ بِأَیْدِینَا فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَکُم مُّتَرَبِّصُونَ». (بگو که آیا شما منافقان جز یکی از دو نیکویی (بهشت و یا فتح) چیزی می‌توانید بر ما انتظار برید؟ ولی ما درباره شما منتظریم که از جانب خدا به عذابی سخت گرفتار شوید یا به دست ما هلاک شوید، بنابراین شما در انتظار باشید که ما هم مترصد و منتظر هستیم). (اشاره به آیه 52 سوره توبه).

ما شهادت شیخ «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس و شماری از یاران مبارز ایشان که شهدای راه قدس هستند را به امت عربی و اسلامی، فلسطین آزاده و مقاومت عظیم آن، ملت سرافراز فلسطین و همه آزادگان و مجاهدان در هر کجا تسلیت عرض می‌کنیم.

ما به برادرانمان در جنبش حماس و رزمندگان دلیر گردان‌های عزالدین القسام، مردم شجاع غزه و قدس شریف و کرانه باختری و همه گروه‌ها و جنبش‌های مقاومت در فلسطین تسلیت عرض می‌کنیم. خداوند متعال سرنوشت این رهبر بزرگ را با بالاترین مدال‌های افتخار و کرامت به پایان رساند و او به شهادت که در آرزویش بود رسید. شهید العاروری همراه با برادران مجاهد خود در این راه کار می‌کرد: مقاومت و جهاد، پیروزی یا شهادت.

دشمن جنایتکار که بعد از 90 روز جنایت، کشتار و ویرانی، نتوانست غزه، خان یونس، اردوگاه جبالیا و بقیه شهرها، اردوگاه‌ها و روستاهای سرافراز غزه را تحت سلطه خود درآورد، به سیاست ترور و حذف فیزیکیِ همه کسانی که در عملیات طوفان الاقصی نقش داشتند، برای این عملیات برنامه‌ریزی کردند، آن را اجرا نموند و یا از آن حمایت کردند و یا سهمی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین داشتند، روی آورده است.

جنایت امروز دشمن در چارچوب تکمیل جنایت آن در ترور سردار شهید «سید رضی موسوی» است. این جنایت شنیع، تنها ایمان رزمندگان مقاومت در فلسطین، لبنان، سوریه، یمن، ایران و عراق را به آرمان عادلانه خود و تعهد به ادامه راه مقاومت و جهاد تا رسیدن به پیروزی و آزادی ، افزایش می‌دهد.

ما جنایت ترور شیخ صالح العاروری و هم‌رزمان شهید او در قلب ضاحیه جنوبی بیروت را تجاوزی خطرناک به لبنان و ملت و امنیت و حاکمیت و مقاومت آن می‌دانیم. این جنایت منجر به تحولی خطرناک در مسیر جنگ میان محور مقاومت با دشمن صهیونیستی خواهد شد. ما در حزب‌الله تاکید می‌کنیم که این جنایت هرگز بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند. مقاومت ما به عهد و پیمان خود پایبند است.

دستان ما روی ماشه است و رزمندگان ما در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و خداوند یاری‌دهنده است و به اذن خداوند پیروزی نزدیک است».

شب گذشته در جریان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس به شهادت رسید.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز با انتشار بیانیه‌ای، رسما شهادت صالح العاروری را در جریان حمله پهپادی صهیونیستها به جنوب لبنان تأیید کرد.

شهید صالح العاروری از نفرات نخست فهرست ترور رژیم صهیونیستی به شمار می رفت که اسرائیل بارها پیش از این نیز در تلاش برای ترور وی ناکام مانده بود.

این شهید فلسطینی پس از تهدیدات مقامات ارشد رژیم صهیونیستی برای ترورش با پوشیدن لباسی نظامی در برابر دوربین ها حاضر شد تا بی اعتنایی اش را به تهدیدات صهیونیست ها نشان دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =