ابهام عجیب برای ملی‌پوش المپیکی ایران!

در حالی که زمان زیادی تا شروع المپیک باقی نمانده، وضعیت احسان حدادی برای حضور در این مسابقات نامشخص است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ مدتی است که بحث مصدومیت احسان حدادی و حضور یا عدم حضورش در مسابقات المپیک توکیو مبهم است و وضعیت آن به سوالی جدی تبدیل شده است. حدادی که با سابقه مصدومیت از یکی دو ماه پیش، در اردوی آمریکا دچار آسیب شد، برای بررسی بیشتر و انجام مراحل درمانی به ایران برگشت و حالا نتیجه ارائه شده از سوی فدراسیون پزشکی ـ ورزشی نشان می‌دهد که این ورزشکار کشورمان برای حضور در المپیک تنها یک راه دارد و آن هم فیزیوتراپی است و چنانچه بخواهد عمل جراحی انجام دهد، قطعا این تورنمنت بزرگ را از دست خواهد داد.

احسان حدادی که یکی از امیدهای کاروان المپیک ایران برای کسب مدال تلقی میشد حالا در دوراهی عجیبی قرار گرفته است. از سویی امکان دارد به دلیل نداشتن شرایط بدنی مناسب رکوردی ضعیف ثبت کند که قطعا این موضوع برایش خوب نخواهد بود و از سویی شاید با انصراف از شرکت در مسابقات، فرصتی بزرگ از او گرفته شود.

البته حدادی خودش دوست دارد در المپیک شرکت کند. این را هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده و در مصاحبه‌ای گفته: «ما نمی‌توانیم بگوییم که نرود تصمیم‌گیرنده خود اوست ما وظیفه‌مان این است بهترین شرایط را برایش فراهم کنیم.»

حدود یک ماه تا آغاز المپیک توکیو باقی مانده و باید دید در این مدت زمان اندک، برای احسان حدادی چه سرنوشتی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =