هنوز گزینه‌ای برای مدیریت شهرداری تهران مطرح نیست

منتخب شورای شهر تهران گفت: شرایط کنونی کشور نشان می دهد شهردار تهران باید یک فرد تراز ملی باشد که بتواند از ظرفیت های کشور برای جبران عقب ماندگی جدی که در چهار سال اخیر داشتیم، استفاده کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پرویز سروری منتخب مردم در شورای شهر تهران به شاخص های انتخاب شهردار تهران اشاره کرد و گفت: تعهد و نگاه انقلابی به عرصه خدمت موضوع مهمی است که حتما در مدیریت شهر تهران به آن نیاز داریم. اما شرایط کنونی کشور نشان می دهد شهردار تهران باید یک فرد تراز ملی باشد که بتواند از ظرفیت های کشور برای جبران عقب ماندگی جدی که در چهار سال اخیر داشتیم، استفاده کند. شهردار تهران باید با تسلطی که در موضوعات مدیریت شهری دارد بتواند راه پر دقت را با سرعت طی کند.

وی ادامه داد: ما به شهرداری نیاز داریم که در کار هم دقت و هم سرعت داشته باشد. سرعت موضوع مهمی است و این موضوع نیازمند این است که شهردار تهران فرد کارآمدی باشد. تهران 12 سال یک شهردار کارآمد را به خود دیده است و مردم بخاطر این کارآمدی به امید اینکه تهران روزهای گذشته را تکرار کند به لیست تهران سربلند رای دادند. مردم میخواهند رنگ خدمت، سازندگی و مردم مداری دوباره در خون مدیریت شهری تهران جاری شود گذشته شهردار تهران باید چهره جدیدی از نوآوری، خلاقیت و کارآمدی را به شهر هدیه کند.

این منتخب شورای شهر تهران، با بیان اینکه شهردار تهران باید تهران شناس باشد، تاکید کرد: پس از مدیریت شهری سابق، چند شهردار را در تهران تجربه کردیم که هیچ کدام نتوانستند نمره قبولی بگیرند. شهردار تهران علاوه بر تعهد انقلابی باید تهران شناس خوبی باشد و اولویت های تهران را به خوبی بداند. البته نظر اصلی را در این زمینه شورای شهر دارد. شهردار تهران باید هماهنگ با شورای شهر مسایل تهران را به خوبی بداند.

سروری در ادامه گفت: همچنین باید از مشکلات و مسایل تهران آگاه باشد. از همه مهمتر شهردار تهران باید نگاه مدیریت جهادی داشته باشد. او نباید مدیر پشت میز نشین باشد بلکه باید مدیری باشد که هم برای شهر برنامه دارد و هم در میدان فرد عملیاتی و کارآمداست. شهردار تهران باید وارد شهر شود و در همه عرصه ها حضور داشته باشد و اجازه ندهد سیستم فشل شود.

وی در خصوص افراد مطرح برای شهرداری تهران، گفت: هنوز هیچ گزینه ای برای شهرداری تهران مطرح نیست. اما قرار است که جلسات شورای شهر را شروع کنیم و افراد مختلف را بررسی کنیم. هنوز به صورت رسمی هیچ گزینه ای در شورای شهر منتخب برای شهرداری تهران مطرح نشده اما باید به زودی وارد این حوزه شویم و از اکنون آمادگی لازم برای انتخاب شهردار تهران را داشته باشیم.

منتخب شورای شهر تهران، ادامه داد: از ابتدای شهریور ما باید وارد حوزه کار شویم و برنامه هایمان را از قبل آماده کردیم باشیم. یعنی همه موضوعات ساختار بندی، کمیسیون ها، شهردار و رییس شورای شهر را از قبل انتخاب کنیم و از همان روز اول وارد کار شویم. برای ما مهم است که پاسخ اعتمادی که مردم به ما کردند؛ را بدهیم. ما باید نشان دهیم که تمام قد و با وحدت و همافزایی فراگیر به دنبال این هستیم که از روز اول حتی یک ثانیه را هم از دست ندهیم و با قدرت وارد حوزه کار شویم.

سروری، در پایان خاطرنشان کرد: حتما بحث های فشرده ای را در مورد شهردار تهران آغاز خواهیم کرد و تلاش می کنیم که چهرهای مناسب را ارزیابی کنیم. امیدوارم که قبل از شروع کار به جمع بندی برای شهردار تهران و ترکیب هیات رئیسه شورای شهر رسیده باشیم.

البته کار سختی است و زمان زیادی برای این حجم از کار نیست اما دوستان منتخب شورای شهر تهران عزمشان را جزم کرده اند تا ایامی که به صورت رسمی وارد حوزه کار نشده اند، کار را به صورت فشرده پیگیری کنند. به همین دلیل ان‌شالله در چند روز آینده جلسات را با صورت و قدرت پیگیری میکنیم و امیدواریم بتوانیم پاسخ مثبتی به اعتماد مردم به لیست تهران سربلند بدهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =