آزادی میزبان آبی‌ترین دوئل تاریخ

تیم فوتبال استقلال تهران امشب به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا بابک؛ در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ‌برتر پسرانِ آبی پایتخت به مصاف سیرجانی‌ها خواهند رفت.

نبردی فراتر از ۳ امتیاز!

این بازی از چند جهت حائز اهمیت است:

۱. دو تیم در جدول همسایه‌های جهنمی یکدیگر هستند و در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند. لغزش استقلال در این بازی ۶ امتیازی یعنی به خطر افتادن کسب سهمیه آسیایی!

۲. آزادی میزبان غریبه آشناها می‌شود.
سهرابیان، زکی‌پور، منشا، تبریزی، برزای، کریمی، دشتی و باقری ۸ بازیکن سابق استقلال هستند که در صورت صلاحدید امیر قلعه‌نوعی به میدان خواهند رفت. حضور این ۸ بازیکن در جمع سیرجانی‌ها باعث شده تا این نبرد تبدیل به یک نزاع خانوادگی شود.

۳. مهم‌ترین قسمت ماجرا اما سومین تقابل مستقیم فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نوعی خواهد بود. امیر هرگز نتوانسته شاگرد سابقش را در قامت سرمربی شکست دهد و دو تقابل قبلی این دو سرمربی با برتری قاطع فرهاد به پایان رسیده است.

غایبین این دیدار!

گل‌گهر مصدوم و محرومی ندارد اما در طرف مقابل آبی‌ها میلیچ و دیاباته را به صورت قطعی و احتمالا غفوری و مظاهری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

۴-۳-۳ امیر یا ۲-۵-۳ فرهاد؟!

امیر در بازی‌های گذشته از آرایش ۳-۳-۴ استفاده کرده است و مثلث شاکری، منشا و تبریزی موفق بوده‌اند. برزای در سمت راست دفاعی و زکی‌پور در سمت چپ دفاعی این تیم ایستا نیستند و با نفوذهایشان سعی در ارسال سانتر به باکس جریمه آبی‌ها را خواهند داشت. همچنین منشا و شاکری قرار است با تحت فشار قرار دادن مدافعین استقلال تبریزی را صاحب موقعیت کنند.

فرهاد اما قطعا با آرایش ۲-۵-۳ به میدان خواهد رفت. تیم او باید در دفاع ۵ نفره شود تا از سوی مثلث سیرجانی‌ها جریمه نشود. فرشید احتمالا برگ برنده فرهاد در نیمه دوم خواهد بود چرا که نفوذ از دژ مستحکم دفاعی گل‌گهر کار سختی است.

کلام پایانی!

شرایط دو سرمربی کاملا متفاوت است. امیر در سیرجان تحت حمایت‌های واقعی و عملی مدیران است و فرهاد در تهران طعم تلخ تنهایی را می‌چشد.

باید دید در پایان این نبرد نابرابر کدام یک پیروز می‌شوند؟! اولین پیروزی ژنرال یا هت تریک پادشاه؟!

انتهای پیام/

کد خبر: 1100719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =