اسپانیا - کرواسی؛ جدال تازه راه افتاده‌ها!

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات یورو ۲۰۲۰ امشب ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ تیم‌های ملی اسپانیا و کرواسی امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

در همین رابطه لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: من تیمم و تمام بازیکنان را آن قدر دوست دارم که هر کدام از ۲۴ بازیکن را می‌توانم بازی دهم. برای تیمی مانند ما، بدون کنترل مرکز زمین و خط هافبک، هیچ کاری برای انجام دادن وجود نخواهد داشت. در واقع، بیشتر مشکلات ما به همین موضوع مربوط است. کرواسی در همین منطقه بهترین بازیکنان را با بالاترین کیفیت دارند. فردا جنگ خوبی بین دو تیم خواهد بود.

همچنین مارسلو بروزویچ ستاره تیم ملی کرواسی گفت: دو تیم خط هافبک خوبی در اختیار دارند و برنده تیمی است که تلاش بیشتری داشته باشد. ممکن است در بخشی از بازی بتوان توپ را به اسپانیا واگذار کرد و به دنبال ضدجمله بود، اما در تمام طول ۹۰ دقیقه این روش برابر حریف اثربخش نخواهد بود. همه ما می‌دانیم که اسپانیا به دنبال فوتبال مالکانه خواهد بود، اما این تعیین کننده نتیجه نیست و همه چیز به خودمان بستگی دارد.

اسپانیا؛ به دنبال طلسم شکنی

ماتادورها که تا روز آخر مرحله گروهی در خطر حذف از مسابقات قرار داشتند بالاخره موفق شدند با یک برد پر گل جواز صعود به مرحله بعد را کسب کنند. عملکرد خط حمله اسپانیا با وجود ۵ گلی که در بازی آخر به ثمر رساندند همچنان مورد انتقاد هواداران فوتبال این کشور است آنها برای خارج شدن از زیر فشار انتقادات باید در برابر نایب قهرمان جام جهانی نمایش بهتری را داشته باشند. اسپانیا از سال ۲۰۱۲، در هیچ رقابتی موفق به رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی نشده است و حالا به دنبال شکستن این طلسم است.

عملکرد اسپانیا در مرحله گروهی

لاروخا در دو دیدار ابتدایی خود برابر سوئد و لهستان با نتیجه تساوی متوقف شد اما در بازی سوم اسلواکی را با ۵ گل نقره داغ کرد و به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کرد.

کرواسی؛ در شوک از دست دادن پرشیچ

کروات ها در حالی به مصاف اسپانیا خواهند رفت که در شوک از دست دادن ایوان پرشیچ، بهترین گلزن خود در این جام به دلیل ابتلا به کرونا قرار گرفته اند. نایب قهرمان جام جهانی نیز به مانند اسپانیا در دور گروهی شرایط سختی را پشت سر گذاشت و در روز پایانی موفق شد از گروهش صعود کند. کرواسی در این مسابقات در ایجاد موقعیت ضعیف عمل کرده است و اگر میخواهد اسپانیا را شکست دهد باید فکری به حال خط حمله خود کند.

عملکرد کرواسی در مرحله گروهی

کرواسی در دیدار اول برابر انگلیس با یک گل مغلوب شد و در دومین بازی در مقابل جمهوری چک به تساوی دست یافت. آنها در دیدار پایانی موفق شدند با نتیجه سه بر یک اسکاتلند را شکست دهند تا در رده دوم گروه قرار بگیرند و به مرحله بعد صعود کنند.

سابقه تقابل

کرواسی و اسپانیا تا کنون ۸ بار به مصاف هم رفته اند که ماتادور ها ۴ بار و کروات‌ها ۳ بار پیروز شده اند و یک بازی نیز مساوی شده است.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه پارکن شهر کپنهاگن دانمارک با قضاوت جونیت چاکر ترکیه ای برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =