بوی عطر و نارنج در صدر/ سقوط ارومیه

در پایان هفته سی و دوم لیگ یک فجر سپاسی با برد مقابل هوادار فعلا صدر جدول را مال خود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امیر کریمی؛ رقابت های لیگ دسته یک (آزادگان) فوتبال کشور پیگیری شد که با نتایج به دست آمده جنگ صعود و لیگ برتری شدن در دو هفته پایانی را به اوج خود خواهد رساند. در ادامه نگاهی می اندازیم به آنچه در هفته سی و دوم لیگ آزادگان گذشت.

هفته سی و دوم لیگ یک کشور در حالی برگزار شد که در پایان این هفته فجر سپاسی شیراز با برد مقابل هوادار دیگر مدعی صعود فعلا صدر جدول را مال خود کرد و نود ارومیه پس از باخت به رایکای بابل به لیگ دو سقوط کرد.

قشقایی ۱ بادران ۱

هرمزی مچ روانخواه رو خواباند

بادران این روزها به همراه روانخواه پیگیر صعود است اما به نظر می رسد حداقل از لحاظ جمع آوری نتایج حال و روز خوبی ندارد و در حالی که با برد در بازی دیروز می توانست به نوعی بار خود را ببندد که این اتفاق نیفتاد و حالا باید سرنوشت صعود را در هفته های بعد جستجو کند.

ملوان ۱ استقلال ملاثانی ۱

زارع و اشکش زورشان بهم نرسید؛

انزلی چی‌ها که در کمر جدول هستند و دغدغه خاصی را تجربه نمی‌کنند در خانه مقابل ملاثانی تن به تساوی دادند که با ابراهیم اشکش امسال در لیگ یک تا همین جای کار موفق ظاهر شده اند.

آرمان گهر ۱ خوشه طلایی ۰

جدال تیم های میانه جدول با برد سیرجانی ها تمام شد. این روزها تیم های دیار کریمان چه در لیگ برتر چه لیگ یک حضور فعالی دارند و اتفاقا تاثیر گذار هستند، اما خوشه طلایی که در این مدت کم تشکیل و حضور در لیگ یک خود را مدعی صعود می داند به نظر هنوز نتوانسته به خواسته های خود برسد و شاید به نوعی شخصیت صعود را پیدا نکرده.

رایکای بابل ۱ نود ارومیه۰

قربانی برنده جدال همبازیان قدیمی

اولین برد پیروز قربانی منجر به سقوط نود ارومیه شد. با این برد رایکا خود را فعلا ازانتهای جدول جدا کرد و امیدوارانه تر به ادامه بازی ها نگاه می کند.

استقلال خوزستان۲ شرداری آستارا۰

تلاش های ادامه دار استقلال با خلیفه اصل

شهرداری آستارا تنها یک نیم فصل خوب را تجربه کرده و بعد از آن در مسیر عدم نتیجه گیری قدم برمی‌دارد و اکنون در حالی به استقلال خوزستان رده پنجمی می بازد که هنوز خطر این تیم را تهدید می‌کند.

پارس جم ۱ چوکای تالش ۱

نصرتی همچنان بی ادعا و با دست خالی، پیوس بدنبال احیا

عملیات نجات چوکای تالش در لیگ‌یک توسط فرشاد پیوس این هفته به صخره سختی برخورد کرد. محمد نصرتی با پارس جم جنوبی و انبوه مشکلات آنجا تن به تساوی یک بر یک داد.

خیبر خرم آباد ۰ مس کرمان ۲

افت خیبر با ویسی، تلاش کاظمی برای صعود

فرهاد کاظمی حالا با برد درمقابل خیبر خرم آباد دستی به سر روی خود در جایگاه جدول کشیدند. مسی که چند سالی هست تا یک قدمی صعود یش رفته اما در نهایت ناکام بوده حالا با فرهاد کاظمی آرزوهای خود را جستجو می کند البته نباید از افت نابهنگام هفته های اخیر خیبر هم براحتی گذشت.

گل ریحان۰ شاهین بوشهر۳

احیای فوتبال بوشهر با مهابادی

اما شاهین بوشهر با داوود مهابادی که از یک تیم نا امید و ورشکسته به نوعی مدعی ساخته، در این هفته با سه گل تیم گل ریحان را شکست داد تا با یک امتیاز اختلاف از سه تیم اول در جایگاه چهارم فعلا جای بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =