آغاز پذیرش دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه الزهرا از امروز

دانشجویان دانشگاه الزهرا از امروز 25 تیرماه به شرط دریافت تاییدیه سلامت از مرکز مشاوره، بهداشت و سلامت دانشگاه و تاییدیه آموزشی از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه می‌توانند از خوابگاه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، بر اساس مصوبات کمیته سلامت، پیشگیری و مقابله با کرونا و همچنین مصوبات هیات رئیسه دانشگاه، به منظور حفظ سلامتی دانشجویان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه الزهرا برای ترم تابستان، نسبت به پذیرش و اسکان دانشجویان واجد شرایط اقدام می‌کند. 

در شرایط اعلام شده از سوی دانشگاه الزهرا برای واگذاری خوابگاه به دانشجویان در تابستان 1400 آمده است: خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که تا پایان شهریور 1400 از پایان نامه خود دفاع کنند، تعلق می‌گیرد. همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که دارای واحد عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی به صورت حضوری هستند نیز می‌توانند از خوابگاه‌ها استفاده کنند. 

علاوه بر این، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که ترم 3 را گذرانده‌اند و در رشته‌های آزمایشگاهی به صورت کامل در بازه ترم تابستان و در رشته‌های غیر آزمایشگاهی هستند، صرفا به مدت 3 هفته با اعلام تاریخ حضور از طرف دانشکده مجاز به استفاده از خوابگاه هستند. از دیگر شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها برای ترم تابستان دانشگاه الزهرا ، پرداخت بدهی معوقه و پرداخت هزینه خوابگاه تابستان به صورت یکجا اعلام شده است (مبلغ اجاره بها هر سال از طرف صندوق رفاه دانشجویان اعلام می‌شود.) همچنین، ظرفیت اتاق‌ها تابع شرایط اعلام شده ستاد ملی مقابله با کرونا است. 

مسئولان دانشگاه الزهرا تاکید کرده‌اند که اسکان دانشجویانی که دارای حکم انضباطی و یا تأخیر ورود گزارش شده هستند، امکان‌پذیر نیست.

تاریخ تخلیه و جابجایی از ساختمانی که برای خوابگاه تابستان در نظر گرفته شده است 10 روز قبل از آغاز سال تحصیلی جدید خواهد بود .ثبت درخواست خوابگاه در سامانه سماد از دوشنبه 14 تیرماه امکان پذیر بوده و ترم تابستان این دانشگاه، در بازه زمانی ۲۵ تیر تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری خواهد بود. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1103119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =