احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه علم و صنعت

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از احداث خوابگاه متاهلی دانشجویان دانشگاه علم‌وصنعت ایران خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز و به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در راستای بازدیدهای میدانی خود به منظور بررسی دقیق ترِ ارتقا خدمات رفاهی دانشجویان کشور در دانشگاه علم و صنعت حضور یافت.

بیشتر بخوانید:

کمبود خوابگاه‌های متأهلی یکی از چالش‌های اصلی ازدواج دانشگاهیان است

گنجی ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان این دانشگاه همراه با مسئولان دانشگاه و هیئت رئیسه صندوق رفاه دانشجویان از سلف دانشگاه علم و صنعت بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت تجهیزات این سلف در راستای صنعتی شدن و ساماندهی و بهینه سازیِ خدمات دانشجویی قرار گرفت.

وی با تاکید بر اهمیتِ رفاه دانشجویان سراسر کشور تاکید کرد: اهتمام صندوق رفاه دانشجویان به ارتقا خدمات رسانی برای دانشجویان گرانقدر مختص به روز خاص دانشجو نبوده و در تمام ایام، افتخار دارد که مطابق با قوانین و رسالت خویش و در چارچوب وظایف خود نهایت تلاش را برای رفاه دانشجویان و رضایتمندی و آسایش آنان داشته باشد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با توجه به مباحث تحکیم خانواده و جوانی جمعیت، از محل احداث خوابگاه متاهلی واقع در دانشگاه علم و صنعت که با نظر مثبت مسئولان این دانشگاه برای دانشجویان اختصاص داده شده نیز بازدید کرد.

گنجی در جایگاه نماینده ویژه وزیر علوم در موسسه جمعیت از این حرکت دانشگاه علم و صنعت استقبال و اظهار خشنودی نمود و در خصوص حمایت و مساعدت‌های قانونی صندوق رفاه دانشجویان برای ساخت این خوابگاه متاهلی، قول مساعد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =