شوک بزرگ به پرسپولیس چندساعت مانده به دربی

کادر فنی پرسپولیس با شوک بزرگ در آستانه دربی پایتخت با استقلال تهران روبرو شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۴۵ امروز مقابل استقلال دربی نود و ششم پایتخت را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار می‌کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف آبی‌پوشان پایتخت می‌روند که مؤثرترین بازیکنان خط حمله و دفاع خود را ندارد.

سیدجلال حسینی مدافع باتجربه پرسپولیس که توانسته بود در تمرینات گروهی هفته گذشته شرکت کرده و مصدومیت خود را تقریباً به طور کامل پشت سر بگذارد در تمرین روز قبل این تیم بار دیگر احساس درد از همسترینگ کرد تا پزشکان پرسپولیس شرایط او را بررسی کنند.

کاپیتان سرخپوشان که بازی قبلی تیمش با آلومینیوم اراک در لیگ برتر را نیز از دست داده بود بار دیگر دچار مصدومیت شد تا نتواند نود دقیقه در دربی بازی کند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که انتظار داشت او را در قلب دفاع تیمش قرار دهد با آسیب دیدگی او روبرو شد تا فرشاد فرجی بار دیگر در کنار محمد حسین کنعانی زادگان قرار بگیرد.

سیدجلال در حالی در اردوی پرسپولیس برای بازی با استقلال حضور دارد که گل محمدی تصمیم دارد تنها در شرایط ویژه بازی از او استفاده کند.

عیسی آل کثیر مهاجم این تیم نیز توان حضور در بین بازیکنان اصلی را پیدا نکرد تا گلزنی دربی قبلی پایتخت هم روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

کادر فنی پرسپولیس در حالی بازیکنان تأثیرگذار خود در دفاع و حمله را روی نیمکت دارد که پیش از این غیبت کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی این تیم نیز قطعی شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمدنور IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 0
      شك نكنيد كه فهميدن قراره تست دوپينگ بگيرن .