دستگیری عامل انفجار در شهرک صدر بغداد

اداره اطلاعات نظامی عراق اعلام کرد که عامل انفجار خودروی بمب گذاری شده در فروردین ماه گذشته در شهرک صدر بغداد را طی عملیاتی منحصر به فرد دستگیر کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، اداره اطلاعات نظامی عراق امروز سه شنبه از دستگیری تروریستی خبر داد که یک خودروی بمب گذاری شده را در آوریل گذشته در شهرک صدر در شرق بغداد منفجر کرد.

بیشتر بخوانید:

ده‌ها کشته و زخمی در انفجار شهرک صدر بغداد

به گزارش موازین نیوز، این نهاد در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با تلاش نیروهای اطلاعات نظامی و نیروهای مبارزه با تروریسم تروریستی را دستگیر کردیم که با انجام یک عملیات تروریستی در تاریخ پانزدهم آوریل ۲۰۲۱  (۲۶ فروردین ۱۴۰۰) خودرویی بمب‌گذاری شده را در منطقه الحبیبیه در نزدیکی یکی از بازارچه‌های معروف شهرک صدر در شرق بغداد منفجر کرد.»

در این بیانیه آمده است که تروریست مذکور تحت پیگرد بود و حالا تحویل نهادهای ذیربط  شده تا تدابیر قانونی در قبال وی اتخاذ شود.

«مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق شنبه گذشته هم از شناسایی و دستگیری عاملان انفجار تروریستی چند روز پیش در شهرک صدر بغداد خبر داد. در این انفجار که دوشنبه گذشته(۲۸ مرداد) در بازار «الوحیلات» روی داد، ۳۰ نفر کشته و ۵۰ نفر زخمی شدند و گروهک تروریستی داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1104678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =