گزارش زنده المپیک| شکست تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا

در روز هشتم المپیک توکیو، نمایندگان ایران کار خود را در رشته دوومیدانی آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مسابقات المپیک ۲۰۲۰ پس از یک سال تعویق در شهر توکیو رسما آغاز شد. تا پایان رقابت‌های المپیک با آخرین اخبار و حواشی جذاب این تورنمنت بزرگ جهان ورزش با شما همراه خواهیم بود.

این شما و این مهمترین اخبار روز هشتم المپیک ۲۰۲۰؛

کار شاگردان آلکنو به روز آخر کشیده شد

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در المپیک توکیو از ساعت 15:10 در سالن آریاکه آرنا مقابل ایتالیا قرار گرفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 30 بر 28، 25 بر 21، 21 بر 25 و 25 بر 21 به سود ایتالیایی‌ها خاتمه پیدا کرد. 

رکوردشکنی شناگر اهل آفریقای جنوبی

تاتیانا شونمیکر، شناگر آفریقای جنوبی، یک رکورد جدید جهانی در ماده 200 متر کرال سینه به ثبت رساند و مدال طلای المپیک را بر گردن آویخت.

شونمیکر زمان 2 دقیقه و 18.95 ثانیه را به ثبت رساند تا رکورد 2:19.11 ریکه مولر پدرسن از دانمارک را که در سال 2013 به ثبت رسیده بود، بشکند.

شکست شانس اول طلای تنیس

در نیمه نهایی تنیس المپیک، جوکوویچ که ست اول را 1-6 از الکساندر زورف آلمانی برده بود، در دو ست بعدی 6-3 و 6-1 باخت و با فینال خداحافظی کرد.

لهستان صعود کرد 

تیم ملی والیبال لهستان موفق شد با پیروزی بر ژاپن صعود خود به مرحله بعدی رقابت های المپیک را قطعی کند.

فصیحی به نیمه نهایی نرسید

فرزانه فصیحی دونده ۱۰۰ متر ایران در المپیک، پس از کسب رتبه نخست در گروهش با رکورد ۱۱ ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه به جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰ متر رسید و روی خط استارت لاین دو دسته سوم با دونده‌های آلمان، باربادوس، امریکا، زامبیا، چین، ایتالیا، سری‌لانکا برای حضور در نیمه نهایی رقابت کرد و با رکورد ۱۱ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه موفق به حضور در نیمه‌نهایی نشد.

رستمیان به فینال نرسید

هانیه رستمیان با امتیاز ٢٨٨ به کار خود در بخش سرعت ماده ٢۵ متر تپانچه پایان داد. او در بخش دقت امتیاز ٢٨٩ را ثبت کرده بود و بدین ترتیب مجموع امتیارات او به عدد ۵٧٧ رسید. او از راهیابی به فینال باز ماند.

فصیحی به دور مقدماتی رسید

در رقابت های پیش مقدماتی دوی ۱۰۰ متر، فرزانه فصیحی با حد نصاب۱۱.۷۶ ثانیه در گروه خود اول شد. در این مرحله سه گروه حضور دارند و بهترین رکورد ها راهی دور مقدماتی خواهند شد که فصیحی توانست این مجوز را کسب کند.

ناکامی احسان حدادی

در ادامه رقابت‌های دوومیدانی المپیک ۲۰۲۰ و در ماده پرتاب دیسک احسان حدادی نماینده ایران در گروه A مسابقات به مصاف ۸ پرتابگر دیگر رفت. حدادی در پرتاب‌هایی که داشت رکوردهای (۵۸.۴۸)، (۵۸.۹۸) را به ثبت رساند و با این نتیجه و کسب عنوان چهاردهمی از حضور در فینال بازماند.

کسب عنوان تاریخی برای نازنین ملایی

مرحله فینال روئینگ زنان در حالی سپری شد که نازنین ملایی در فینال B به آب زد. او که پیش از این با صعود به این مرحله رکورد جدیدی را در قایقرانی ایران به ثبت رسانده بود، با ثبت زمان 7:42.57 در رده یازدهم قرار گرفت. ملایی در فینال B با ورزشکارانی از کشورهای کانادا، هلند، آمریکا، ایرلند و یونان به رقابت پرداخت و پنجم شد.

در نتیجه کلی مسابقات نازنین ملایی عنوان تاریخی یازدهمی را کسب کرد. این بهترین نتیجه تاریخ قایقرانی ایران در ادوار المپیک است.

داغ داغ از توکیو؛ احسان حدادی چهاردهم شد!

کد خبر: 1104914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =