ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

سرخ‌پوشان پایتخت در آخرین گام خود در لیگ بیستم باید به مصاف پیکان بروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ پرسپولیس که مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی لیگ است باید در هفته سی ام با شاگردان مهدی تارتار در شهر قدس دیدار کند. کمی آن طرف تر و در استادیوم آزادی سپاهان که اگر چه در کورس قهرمانی دو امتیازی عقب افتاد، باید به مصاف استقلال برود. شاگردان گل محمدی به طور کلی شانس بیشتری برای قهرمانی دارند و کسب سه امتیازی، ضامن گلات قهرمانی آن‌ها خواهد بود. به همین دلیل احتمالاً کادر فنی پرسپولیس دست به ترکیب اصلی این تیم در هفته‌های گذشته و سیستم ۴-۴-۲ نزد.

لک درون دروازه

سنگربان مطمئن سرخ‌ها به مانند اغلب دیدارهای فصل جاری امروز نیز عهده دار گلری از دروازه سرخ‌ها خواهد بود.

انتخاب حساس دو دفاع کناری

به نظر می‌رسد کنعانی زادگان و فرشاد فرجی در دفاع وسط در تاکتیک یحیی تثبیت شده باشند و او شاید به سراغ تعویض دفاع‌های کناری خود برود. البته با توجه به آنکه سید جلال حسینی قصد دارد پس از این مسابقه از دنیا فوتبال خداحافظی کند، او احتمالاً از نیمه دوم به زمین بیاید اما بعید است یحیی در چنین شرایط حساسی ریسک کند. مهدی شیری در دفاع راست و به‌کارگیری وحید امیری در پست دفاع چپ محتمل‌ترین انتخاب گل محمدی به شمار می‌رود.

بازگشت دوباره عالیشاه به ترکیب اصلی

خط میانی پرسپولیس بیشترین ثبات را نسبت به سایر خطوط در این فصل داشته و امروز نیز احتمالاً تغییر چندانی نیابد. احمد نوراللهی، میلاد سرلک در نقش هافبک میانی قرار خواهند گرفت و ترابی در سمت چپ توپ خواهد زد. با این حال به نظر می‌رسد عملکرد ضعیف احسان پهلوان باعث شود یحیی دوباره به عالیشاه برای سمت راست اعتماد کند.

عبدی یا آل‌کثیر؟

درخشش بی‌نظیر شهریار مغانلو در هفته‌های اخیر او را به فرد ثابت پیکان خط حمله پرسپولیس تبدیل کرده است اما یحیی دست بازی برای انتخاب زوج او دارد. عیسی آل کثیر و مهدی عبدی که این هفته‌ها دوباره به اوج برگشته از شانس‌های تکمیل این زوج هستند و حتی اگر از ابتدا به میدان نروند، احتمالاً در ادامه به عنوان یار تعویضی به زمین خواهند آمد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پیکان

حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، وحید امیری، مهدی شیری، احمد نورالله‌ی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، مهدی ترابی، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر

انتهای پیام

کد خبر: 1104934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =