آقای پر ادعا از آخر سوم شد

محمدمعین ملکی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ احسان حدادی در مرحله مقدماتی رشته پرتاب دیسک با رکورد 58.98 در میان 16 شرکت کننده در رده چهاردهم قرار گرفت و از دور مسابقات حذف شد.

در روزهایی که تمام ورزشکاران یا بهتر بگوئیم مردم ایران کم و بیش با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم میکنند، دقیقا همان روزهایی که بسیاری از المپین های ایران از داشتن ابتدایی ترین امکانات حرفه ای محرومند، تافته جدا بافته ورزش ایران حسابی فدراسیون دومیدانی را دوشید و با این نرخ ارز و هزینه های بالا به صورت اختصاصی در آمریکا تمریناتش را دنبال کرد و در پایان شاخ غول را شکست و از آخر سوم شد.

شاید در شان آقا نبود در ایران ورزش کند یا اصلا آب و هوای ایران با روحیات لطیفش نمی ساخت، شاید هم قرار بود برایمان تخم طلا بگذارد و خبر نداشتیم. به هر حال هر چه که بود حدادی حاضر نبود در جائیکه امثال حسن یزدانی، سهراب مرادی، کیانوش رستمی و جواد فروغی تمرین میکنند، تمرین کند. چند سالی در آمریکا بود و اصلا معلوم نبود در آنجا تمرین میکرده یا به اسم تمرین در حال تفریح بوده که چنین نتیجه فاجعه ای را کسب کرد.

دیده بودیم مربی خارجی بیاورند اما ندیده بودیم بازیکن را خدمت مربی بفرستند. بی شک آب و هوای خوب و زندگی در آمریکا در طرح این معادله بی تاثیر نبوده است. اصلا معلوم نیست که مسئولین فدراسیون دومیدانی چه آتویی به حدادی داده اند که مجبورند اینگونه به او باج دهند و سکوت کنند. حدادی چه گلی بر سر این ورزش زده که امثال کیانوش رستمی نزده اند؟ چرا چنین امکاناتی در اختیار رستمی و مرادی قرار نمیگیرد؟ فدراسیون دومیدانی مسئول پاسخگویی به این سوالات است.

 شاید بیراه نباشد اگر بگوئیم که حدادی سالهاست با هزینه فدراسیون به آمریکا مهاجرت کرده و تنها از نام ایران برای کسب جواز حضور در رقابتهای بین المللی و المپیک استفاده میکند. اگر خودمان را گول نزنیم حدادی سالهاست که در سطح میادین جهانی نیست و تنها در میان پرتابگران ضعیف و سطح پائین آسیایی حرفی برای گفتن دارد. جالب است که حدادی پس از این عملکرد فاجعه بار، دم از المپیک پاریس در صورت موفقیت در آسیا میزند. 

آقای حدادی خیالت راحت، شما در آسیا نتیجه خواهی گرفت، باز هم بدوش...

انتهای پیام

کد خبر: 1104951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =