لشکر کشی استقلالی های سابق به آزادی برای حذف استقلال!

در یکی از دو دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران فردا تیم های استقلال و گل گهر سیرجان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ استقلالی ها پس از اینکه نتوانستند در لیگ برتر به قهرمانی دست یابند جام حذفی را به عنوان آخرین فرصت خود برای کسب جام در این فصل می ببینند. آبی ها خاطرات خوبی از بازی با تیم گل‌گهر در این فصل دارند و موفق شدند این تیم را در دو بازی رفت و برگشت شکست دهند آنها می خواهند در سومین بازی فصل در برابر این تیم سیرجانی به سومین بردشان دست پیدا کنند و به مانند سال گذشته یکی از تیم های فینالیست جام حذفی باشند.

گل‌گهر به آسیا می رسد؟

در مقابل استقلال تیمی قرار دارد که به هیچ وجه دست و پا بسته نیست و اگر در هفته پایانی لیگ برتر بدشانسی نمی آورد سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را نیز می توانست به دست بیاورد. جام حذفی برای گل گهری که در لیگ برتر نتوانست به آسیا برسد بسیار مهم است چرا که آنها می خواهند علاوه بر کسب جام در دومین حضورشان در سطح اول فوتبال ایران به لیگ قهرمانان آسیا نیز راه یابند.

قلعه نوعی برای پنجمین بار پیاپی به استقلال می بازد؟

چهار جدال اخیر استقلالی ها در برابر امیر قلعه نوعی کاملا یک طرفه بوده و آبی ها در هر چهار بازی سرمربی سابق خود را شکست داده اند. آنها اگر بتوانند فردا نیز در برابر گل گهر پیروز شوند برای پنجمین بار پیاپی موفق به شکست تیم های امیر قلعه نویی می شوند اتفاقی که گل گهر و قلعه نوعی اصلا دوست ندارند رخ دهد و با تمام قوا برای جلوگیری از رخ دادن آن تلاش خواهند کرد.

مجیدی به دنبال چهارمین برد برابر قلعه نوعی

فرهاد مجیدی که خاطرات خوبی از بازی برابر تیم های امیر قلعه نوعی دارد به دنبال این است که در دیدار فردا نیز استاد سابق خود را شکست دهد و به فینال جام حذفی برسد. او فصل گذشته در لیگ و جام حذفی، از سد امیر قلعه‌نویی و سپاهان گذشت و امسال هم در لیگ گل گهر را شکست داده است.

مسیر تیم ها در مراحل قبلی

استقلالی ها با شکست تیم های پیکان، ذوب آهن و پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی رسیدند و گل‌گهر نیز با پیروزی برابر مس کرمان، پارس جنوبی و آلومینیوم اراک پای به این مرحله گذاشته است.

اطلاعات بازی

این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی با قضاوت وحید کاظمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

گزارش از مجتبی احسانی

کد خبر: 1105547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =