ارتقای آگاهی جامعه مرهون زحمات و تلاش خبرنگاران است

معاون پارلمانی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، احمد حیدری معاون پارلمانی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

در متن پیام سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، نمادی از تلاش و ایثار مجاهدانی است که در میدان جنگ نرم و با سلاح قلم، به افزایش سطح آگاهی جامعه کمک می‌کنند.

خبرنگاران حافظان مرزهای فکری جامعه در برابر جوسازی و دروغ پرداری رسانه‌های بیگانه هستند که با چشمان همیشه بیدار و بیانِ واقعیت‌ها، رسالت حرفه ای خود را با عشق و علاقه دنبال می‌کنند.
امروزه در کنار فعالیتِ بنگاه‌های خبری در عرصه بین المللی، فضای مجازی هم در تبادل افکار و اطلاعات نقش تاثیرگذاری دارد که ضمن مدیریت فضایِ حساسِ مجازی، رسالت صاحبان قلم برای بیانِ حقایق نسبت به گذشته حساس‌تر شده است.

گردش سریع اطلاعات در عصر ارتباطات و تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حاکم بر جوامع؛ نقش رسانه‌ها را در مدیریت افکار عمومی پررنگ‌تر کرده که در این راه فعالان رسانه‌ای، از ارکان اصلی نقش آفرینی و مهندسی فرهنگی جامعه به شمار می‌روند.

خبرنگاران راهیان وادی آگاهی، راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی‌اند و ارتقای آگاهی جامعه مرهون زحمات همیشگی این قشر فرهیخته است که در خط مقدم فرهنگی، برای ایجاد توازن میان مطالباتِ جامعه و فعالیتِ مسئولان، دلسوزانه تلاش می‌کنند.

۱۷ مرداد، فرصتی گران مایه برای تجلیل از تلاش‌های صادقانه و حقیقت‌طلبانه اصحاب رسانه در مسیر شفافیت است. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، روز خبرنگار را به نگارندگانِ حق طلب جامعه تبریک می‌گویم و توفیقاتِ روزافزون این قشر فرهیخته را از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1106105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =