طرح هر خانه یک حسینیه در دانشگاه علمی کاربردی برگزار می شود

مدیر هیأت‌های مذهبی نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری طرح سوگواره حسینی و هر خانه یک حسینیه در این دانشگاه بصورت مجازی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مجید خسروان با اشاره به برگزاری طرح سوگواره حسینی و هر خانه یک حسینیه در این دانشگاه بصورت مجازی افزود: امسال نیز همانند سال گذشته با توجه به تعطیلی حضوری دانشگاه‌ها و شیوع کرونا به صورت مجازی از سوی اداره هیئات مذهبی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی بصورت مشارکتی برگزار می‌شود.

وی گفت: در تمامی برنامه‌ها باید نظر ستاد ملی مقابله با کرونا را دنبال و بر اساس نظر مراجع عظام تقلید که مجلس عزاداری امام حسین (ع) نباید تعطیل شود، اجرا شود. لذا بحث سوگواره حسینی با محتوای گذشته و طی بازه زمانی دهه دوم محرم لغایت پایان ماه صفر در فضای مجازی و بدون حضور جمعیت و برای عموم دانشگاهیان کشور برگزار خواهد شد.

مدیر هیأت‌های مذهبی نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده هر روز از ساعت ۱۸ برگزار و اطلاعات کامل‌تر نیز از طریق پیامک به دانشگاهیان اطلاع داده خواهد شد. ضمناً علاوه بر برنامه سوگواره حسینی، برنامه‌های مشابهی چون پویش هر خانه یک حسینیه و طرح کمک‌های مؤمنانه و برگزاری مسابقات مذهبی را در دستور کار داریم.

وی اظهار داشت: علاقمندان در دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت شرکت در طرح پویش هر خانه یک حسینیه می‌توانند از برگزاری روضه خوانی و نصب سیاهی در منزل خود به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه فیلم تهیه کرده و آن را از طریق ایتا به شماره ۰۹۳۸۲۱۸۹۳۸۷ تا ۱۰ روز بعد از ماه صفر ارسال کنند. به قید قرعه به تعدادی از نفرات هدایایی به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1106716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =