عبدالله و کرزی: به برقراری آرامش در افغانستان ادامه می‌دهیم

رئیس‌جمهور پیشین و رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان امروز در پیامی ویدئویی از ادامه تلاش‌ها برای برقراری آرامش در این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز، «حامد کرزی» رئیس‌جمهور پیشین و «عبدالله عبدالله» رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان امروز در پیامی ویدئویی بر ادامه تلاش‌ها برای برقراری آرامش تاکید کردند.

حامد کرزی در ابتدای این ویدئو گفت: بسیار خوشحالیم که دوباره با شما حرف میزنیم، رییس شورای عالی مصالحه ملی، رییس حزب اسلامی و من کوششمان را برای آرامش بیشتر در شهر کابل و بازگشت حالت عادی و روزمره، ادامه می‌دهیم. انشالله این کوشش‌ها نتیجه دهد.

وی افزود: با بزرگان تحریک اسلامی طالبان در تماس هستیم، گفت‌وگوهای مثمر داریم، در موارد لازم با هم گفت‌وگو کردیم، همکاری‌های بسیار خوبی جریان دارد، انشالله که وطن عزیز و خاک ما  صاحب صلح وامنیت و خوشحالی سراسری و دائمی باشد.

عبدالله نیز گفت: اساسی‌ترین کوشش و سعی و تلاش ما در این مرحله خارج از هر نوع ملاحظه‌ای آرامش مردم شهر است.

وی افزود: می‌دانیم که با تغییراتی که پیش آمده مردم در وضعیت دشواری قرار گرفته‌اند و امیدواریم که تلاش‌هایمان در این زمینه مثمر و مفید واقع شود.

وی ادامه داد: خداوند انشالله سعادت و خیر را به همه مردم افغانستان برگرداند و مردم از این فضای نگرانی و تشویش که ایجاد شده به‌سلامتی عبور کنند و اطمینان نسبت به آینده خود داشته باشند.

عبدالله تاکید کرد: هیچگونه اهداف شخصی در این راه وجود نداشته و ندارد و با بزرگان کشور در تماس هستیم و در داخل کشور سران قوم و همه آنها آرزویشان خیر و خوشی مردم افغانستان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =