کلاس‌های ترم آینده دانشگاه پیام نور الکترونیکی برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: تمام فرایندهای آموزشی و برگزاری کلاس‌های دانشگاه پیام نور در ترم آتی به صورت الکترونیکی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با اشاره به جزئیات برگزاری ترم آتی این دانشگاه گفت : با توجه به پیگیری‌های مکرر دانشجویان و نگرانی آن‌ها برای بیماری کرونا، دانشگاه پیام نور به منظور حفظ سلامت و آرامش روحی دانشجویان ترم آتی را نیز به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: برگزاری الکترونیکی کلاس‌ها و همچنین کلیه فرایندهای آموزشی، شامل دانشجویان این دانشگاه در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خواهد بود.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با اشاره به زیرساخت‌های غنی الکترونیکی در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: با آغاز پاندمی کرونا دانشگاه پیام نور علیرغم اینکه حجم بالایی از آزمون‌های خود را به صورت الکترونیکی برگزار می‌کرد، توانست با تقویت زیرساخت‌ها علاوه بر برگزاری الکترونیکی کلیه کلاس‌ها، برای تعداد ۳ میلیون نفر آزمون الکترونیکی را با موفقیت برگزار کرده و حتی به دیگر دانشگاه‌ها نیز در این زمینه کمک کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =