افزایش رشته‌های با پیوست اشتغال در دانشگاه پیام نور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از افزایش رشته‌های با پیوست اشتغال در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شجاعی فرد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در بازدید از پیام نور استان مازندران ضمن تاکید بر ساماندهی و چابک سازی اظهار داشت: دانشگاه با قوت برنامه های علمی و آموزشی خود را ادامه می دهد و با افزایش رشته هایی که پیوست اشتغال دارند به توسعه تحصیلات تکمیلی خود نیز کمک می کند.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت ساماندهی دانشگاه پیام نور

وی همچنین گفت: از سال ۱۴۰۳ توسعه رشته‌ها به صورت استانی انجام خواهد گرفت استان ها با تشکیل کارگروه‌ها برای توسعه رشته‌ها از ظرفیت اعضای هیات علمی نیز باید استفاده کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور درباره انتقال اعضای علمی دانشگاه گفت: در راستای فراهم کردن زمینه های نقل و انتقال اعضای هیات علمی دانشگاه به موسسات آموزش عالی و دانشگاه ها تفاهم نامه ها و قراردادهایی در حال انجام گرفتن است و تمام سعی و تلاش دانشگاه بر این است که شأن و منزلت اعضای هیات علمی در این نقل و انتقالات رعایت شود.

وی همچنین از افزایش میزان حق التدریسی اساتید کارشناسی خبر داد و گفت: دانشگاه برنامه دارد که در اسرع وقت حق التدریسی ‌ها پرداخت شود.

شجاعی فرد در پایان به بخشنامه جدید آموزشی دانشگاه اشاره کرد و افزود: در بخشنامه جدید تعداد واحدهای ارائه شده ترم تابستان از ۹واحد به ۱۴ واحد افزایش یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =