ابراز نگرانی مقام‌های آمریکا درباره فعالیت تروریست‌ها

اطلاعات آمریکا نسبت به احتمال اقدام گروه‌های تروریستی به استفاده از سالروز حملات ۱۱ سپتامبر در راستای اهداف تبلیغاتی و جذب اعضای جدید ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از سی‌ان‌ان، اطلاعات ایالات متحده آمریکا ابراز نگرانی کرده است که ممکن است گروه‌های تروریستی از بیستمین سالروز حوادث ۱۱ سپتامبر و تحولات در افغانستان برای اهداف تبلیغاتی و جذب اعضای جدید استفاده کنند.

دفتر تحقیقات فدرال ایالات متحده‌، وزارت امنیت داخلی و مرکز ملی مبارزه با تروریسم آمریکا با انتشار گزارشی اعلام کردند که تروریست‌های گروه‌های «القاعده» و «داعش» اخیرا در تلاش برای جذب اعضای جدید و ایجاد افکار افراطی در ایالات متحده در بیانیه‌های تبلیغاتی خود به حوادث ۱۱ سپتامبر و همچنین تحولات اخیر افغانستان اشاره می کردند.

در ادامه این گزارش آمده است: «اطلاعات آمریکا تردید دارد که عناصر افراطی در آمریکا منحصراً با بیستمین سالگرد حوادث ۱۱ سپتامبر خود را برای انجام هرگونه حمله آماده کنند اما بعید نیست که همزمان شدن برخی وقایع  از جمله خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان منجر به اقدامات خشونت‌آمیز شوند».

 منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1109627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =