وحیدی: برای توسعه سیستان‌ و بلوچستان مصمم هستیم

وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم برای تلاش وافر در مسیر رشد و پیشرفت هرچه بیشتر استان سیستان‌ و بلوچستان مصمم است اما همه مردم و مسئولان این استان در این مسیر باید دست به دست هم دهند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سیستان و بلوچستان مهد مردان مردم و سرزمین اسطوره‌هایی است که در عمق تاریخ ما جا دارد. از این استان بزرگانی برخواستند که در تاریخ ایران طنین انداز شدند و اینچنین خواهد شد.

وزیر کشور گفت: همه ما و تک تک عزیزانی که امروز در این جلسه حضور دارند در قبال حل مشکلات استان سیستان و بلوچستان مسئول هستند و در واقع همه ما وظیفه خدمت به خلق خدا را بر عهده داریم و هیچ اولویت دیگری نداریم. شب و روز نباید داشته باشیم جز خدمت به این خلق ارزشمند.

وی خاطرنشان کرد: دموکراسی غربی یعنی احزابی که در مبارزه با قدرت سر کار می‌آید اما مردم سالاری دینی درست عکس دموکراسی غربی است و ما به آن افتخار می‌کنیم و شانی جز خدمت به مردم برای خود قائل نیستیم.

وحیدی گفت: محبت به سیستان و بلوچستان و مردم این خطه امروز در دل همه ملت ایران است چرا که کشور ما یک کشور واحد است و امروز گروه‌های جهادی ما از دیگر نقاط با تمام توان پای کار خدمت به مردم این خطه هستند و همین‌ها رمز پیروزی این ملت است.

وزیر کشور تصریح کرد: امروز با وجود همه تحریم‌ها ملت یکپارچه ایران در حال حرکت رو به رشد است. سیستان و بلوچستان امروز با سالیان‌گذشته قابل قیاس نیست اما خدمات انجام شده بی‌شک کافی نیست و همه توان ما در مسیر رفع محرومیت‌های این استان به کار گرفته خواهد شد.

وی گفت: دولت سیزدهم برای تلاش وافر در مسیر رشد و پیشرفت هرچه بیشتر استان سیستان و بلوچستان مصمم است اما همه مردم و مسئولان این استان در این مسیر باید دست به دست هم دهند.

وحیدی بیان کرد: تاکنون دشمنان این ملت تلاش‌های زیادی برای ناامن کردن این خطه از کشور داشته اما با وحدت همین مردم این تلاش‌ها بی‌ثمر مانده و این یک نعمت ویژه است.

وزیر کشور اظهار داشت: آقای مدرس خیابانی مدیری توامند، باهوش و پرتلاش است که تاکنون تجربیات متعددی در زمینه اداره مراکز اقتصادی، صنعتی و معدنی داشته و قطعا بهترین فردی است که می‌توانستیم برای تحقق توسعه اقتصادی این استان انتخاب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مدرس خیابانی در دولت فعلی از کاندیداهای وزارت صنعت، معدن و تجارت بودند و در واقع فردی بسیار توانمند هستند که یک مجموعه اقتصادی با میلیاردها سرمایه را رها کرده و به سیستان و بلوچستان آمده تا به مردم این خطه خدمت کند.

وحیدی اظهار داشت: مدرس خیابانی معروف است به مدیر توسعه‌ای که هرجا بوده آن مجموعه را توسعه داده و برای بحث انتقال آب، فعال کردن اقتصاد در مرز و دیگر حوزه‌ها برنامه ویژه دارد که امید داریم تحقق این طرح‌ها به رفع چهره محرومیت در است استان بینجامد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =