راه‌اندازی شصت و سومین بیمارستان سپاه در استان سیستان و بلوچستان

شصت و سومین بیمارستان نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی و خدمات ویژه پزشکی به سیل زده‌گان جنوب شرق کشور ارائه خواهد شد .

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، شصت و سومین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی شد . این بیمارستان با ارائه خدمات پزشکی ، روانپزشکی و بهداشت محیط در منطقه نوبندیان شهرستان چابهار افتتاح شد.

بیشتر بخوانید:

توقیف شناور حامل سوخت قاچاق توسط سپاه پاسداران


سرهنگ پاسدار دکتر قربانعلی بندانی فرمانده مرکز بهداری رزمی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این زمینه گفت:این بیمارستان سیار متشکل از یک سامانه ۳۲ تختی اتوبوسی و یک سامانه ۶۴ تختی کانکسی و سامانه سیار دندانپزشکی می باشد

سرهنگ بندانی افزود: در این بیمارستان خدمات عمومی و تخصصی پزشکی ،جراحی عمومی ،متخصص اطفال ،قلب و عروق ،طب اورژانس ،داخلی،اورولوژی،سونوگرافی،دندانپزشکی،ارتوپدی و... به بیماران نیازمند مناطق سیل زده بصورت کاملا رایگان ارائه خواهد کرد.

فرمانده مرکز بهداری رزمی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: این بیمارستان با دایر نمودن بخش های رادیولوژی ،آزمایشگاه،بستری و اتاق عمل آماده ارائه خدمات به بیماران می باشد.
وی افزود: بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه که بنا به دستور سردار پاکپور و سردار اخوان ایجاد شده؛ دو ویژگی مهم دارد که برای اولین بار مختص استان سیستان و بلوچستان است که از آن استفاده می شود که یکی سامانه تلفیقی(اتوبوسی و کانکسی ) و دیگری استقرار سامانه های بهداشتی و سلامت است.

سرهنگ قربانعلی بندانی در پایان خاطرنشان کرد :این خدمات تا هر زمانی که نیاز مردم مناطق سیل زده باشد ،ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =