معافیت تحصیلی دانشجویان از مهرماه سال جاری به صورت اینترنتی صادر می‌شود

درخواست و صدور معافیت‌های تحصیلی از مهرماه سال جاری جهت دانشجویان جدید الورود در همه مقاطع تحصیلی بدون نیاز به مراجعه حضوری به شیوه اینترنتی صادر خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، کارگاه آموزشی درخواست و صدور اینترنتی معافیت تحصیلی دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی برای کارشناسان آموزشی حوزه نظام وظیفه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به شیوه مجازی و با حضور نمایندگان سازمان وظیفه عمومی ناجا در سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

با توجه به اینکه با پیگیری سازمان امور دانشجویان و موافقت سازمان وظیفه عمومی ناجا، از مهرماه سال جاری جهت دانشجویان جدید الورود درخواست و صدور معافیت‌های تحصیلی در همه مقاطع تحصیلی بدون نیاز به مراجعه حضوری به شیوه اینترنتی صادر خواهد شد، کارگاه آموزشی فرایند انجام این اقدام برای کارشناسان آموزشی حوزه نظام وظیفه دانشگاه‌ها برگزار شد.

در این نشست، نمایندگان و کارشناسان سازمان وظیفه عمومی ناجا و رئیس اداره خدمات آموزشی و کارشناسان اداره کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، تمامی مراحل فرآیند ثبت درخواست و صدور نهایی معافیت تحصیلی را برای کارشناسان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تشریح کرده و به سوالات مطروحه پاسخ دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =