دانشگاه‌ها امکانات خود را برای آموزش حضوری آماده کنند

سرپرست سازمان امور دانشجویان گفت:دانشگاه‌ها امکانات خود را برای حضور بیشتر دانشجویان با اعلام ستاد ملی کرونا آماده کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، غلامرضا غفاری سرپرست سازمان امور دانشجویان اظهار کرد: حوزه دانشجویی بیشترین ارتباط را با دانشجویان دارد و این ارتباط یک ارتباط شبانه روزی در بستر دانشگاه و خوابگاه است و محدود به ساعات اداری نیست.

وی فعالیت در حوزه دانشجویی و فرهنگی را متفاوت از سایر حوزه‌ها دانست و گفت: در حوزه دانشجویی و فرهنگی، دانشجویان مطالبه و انتظارات خود را پیگیری می‌کنند.

سرپرست سازمان امور دانشجویان با اشاره به پیامدهای کرونا در ابعاد مختلف اجتماعی زندگی گفت: عرصه آموزش نیز در ابعاد مختلف کرونا تأثیر پذیرفت و اقدامات مختلفی در سازمان برای کنترل این پیامدها صورت گرفت و در حال اقدام است.

وی بازگشایی تدریجی دانشگاه‌ها را محور تصمیم گیری های سازمان امور دانشجویان دانست و گفت: دانشگاه‌ها امکانات خود را برای حضور بیشتر دانشجویان با اعلام ستاد ملی کرونا آماده کنند.

غفاری با اشاره به تعطیلی آموزش حضوری دانشگاه‌ها و تعطیلی خوابگاه‌ها و سایر بخش‌های رفاهی و خدماتی گفت: آغاز مجدد همه این فعالیت‌ها اعتبارات خاصی لازم دارد بنابراین تخصیص کامل اعتبارات سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه ضروری است.

وی از وزیر علوم درخواست کرد تا در تنظیم بودجه سال آتی، توجه ویژه ای به سازمان امور دانشجویان صورت گیرد.

غفاری از خدمات صدیقی، ریاست سابق سازمان امور دانشجویان قدردانی کرد و هماهنگی حوزه دانشجویی و فرهنگی را در دوره وی، بسیار خوب توصیف کرد.

در ادامه این نشست، وزیر علوم دیدگاه‌های خود را بیان می‌کند و معاونان دانشجویی در یک ارتباط تصویری، نظرات خود را برای بازگشایی تدریجی دانشگاه‌ها مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1111788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امیر IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      0 0
      سلام. یه فکری کنید برای دانشجویی که باید از شهرستان به دانشگاه محل تحصیل خودش بره. ایا شما ضمانت میکنید در راه و در اتوبوس و قطار دچار کرونا نشه ؟؟ تصمیم اگه میگیرید عاقلانه باشه
    • پریا IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
      0 0
      به نظر من دانشگاه ها همون مجازی ادامه دهند