دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال تهران را بیشتر بشناسید

دو چهره غیر ورزشی در معرفی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال تهران به چشم می‌خورند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، حمید سجادی به عنوان وزیز ورزش و جوانان پس از بررسی‌های هفته اخیر و پذیرش استعفای احمد مددی از سمت مدیرعاملی این باشگاه پرطرفدار تهرانی، در نهایت اعضای جدید هیات مدیره و همچنین مدیرعامل آبی پوشان را انتخاب کرد.

در کنار پرویز مظلومی، محمد مومنی و مصطفی آجورلو دو فرد جدید در هیات مدیره حضور دارند که پیش از این نام آنها در محافل ورزشی نقل نشده بود و تجربه مدیریت در حوزه ورزش را در کارنامه نداشته‌اند.

مجتبی عبداللهی و مهدی افضلی دو فرد جدید اعضای هیات مدیره هستند که قرار است به زودی فعالیت‌شان را در این باشگاه پرطرفدار که طی سال‌های اخیر هواداران همواره به عملکرد مدیران انتقاد داشته‌اند، آغاز کنند.

دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال تهران را بیشتر بشناسید

در سوابق عبداللهی آمده که او سرتیپ پاسدار و فرمانده سابق یگان‌های ویژه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است. او پس از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، یگان ویژه نیروی انتظامی را تشکیل داد و از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۱ فرماندهی این یگان را عهده‌دار بود. او پیش از پذیرش مسئولیت در هیات مدیره باشگاه استقلال، اخیرا مشاور حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بود.

دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال تهران را بیشتر بشناسید

دیگر عضو جدید هیات مدیره، مهدی افضلی، مدیرعامل اسبق بنیاد رودکی است که همچنین مدیرعامل مؤسسه توسعه هنرهای معاصر نیز بوده است و فعالیت‌ها او نشان می‌دهد که در حوزه فرهنگ و هنر مشغول بوده و کارنامه ورزشی‌اش ندارد. بنیاد فرهنگی هنری رودکی فعالیت خود را از آبان سال 1382 با مصوبه مجلس شورای اسلامی با ادغام واحدهای مجموعه تالاروحدت و مجموعه فرهنگی انقلاب اسلامی (برج آزادی) در قالب مؤسسه‌ای عمومی غیر دولتی، آغاز کرد و افضلی هم طی دو سال گذشته مدیریت این مجموعه را برعهده داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =