شرایط اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه تهران اعلام شد

اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران بر ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا در اطلاعیه‌ای  شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه را  اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران بر ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا در اطلاعیه‌ای  شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های دانشگاه را  اعلام کرد.

در این این اطلاعیه آمده است:  با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا، آموزش در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به‌صورت مجازی است و تنها دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که دارای شرایطی از جمله تصویب پروپزال، تأیید استاد راهنما و رئیس دانشکده و یا دانشکدگان و تزریق دو دوز واکسن و تأیید آن توسط مرکز بهداشت دانشگاه، می‌توانند با مراجعه به سامانه گلستان نسبت به درخواست خوابگاه اقدام کنند.

در این اطلاعیه مطرح شده است: همچنین لازم به ذکر است که حساب کاربری رسمی دانشگاه تهران در شبکه‌های اجتماعی (ut_newsline) است و دانشجویان می‌توانید برای پیوستن به شبکه‌های اجتماعی رسمی دانشگاه شامل تلگرام و اینستاگرام اقدام کنند.

 در این اطلاعیه تاکید شده است: دانشگاه تهران هیچ مسئولیتی در قبال محتوای دیگر شبکه‌های اجتماعی که با استفاده از نام و نشان دانشگاه و با نام‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، ندارد. این شبکه‌ها غیرقانونی هستند و مورد تأیید دانشگاه تهران نیستند. لطفاً از پیوستن به آنها جدا خودداری کنید. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1112963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =