معاون بین‌الملل دانشگاه تهران منصوب شد

سرپرست دانشگاه تهران در حکمی معاون بین‌الملل دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، سید محمد مقیمی سرپرست دانشگاه تهران در حکمی سید محمد مرندی را به عنوان معاون بین‌الملل این دانشگاه را منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی، پژوهشی و اجرایی به‌عنوان معاون بین‌الملل دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با تعامل سازنده با معاونان دانشگاه، رؤسای پردیس‌ها، دانشکده‌ها و کلیه ذی‌نفعان دانشگاه و همچنین بهره‌مندی از توان مدیران، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور در عرصه بین‌المللی و مرجعیت علمی از طریق دیپلماسی علمی تعاملی با مشی فرهنگی و خردمندانه‌ای که دارید، مورد اهتمام قرار دهید.

در این حکم مطرح شده است: مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت‌ ولی‌عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظلّه‌العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

لازم به یادآوری است که سرپرست دانشگاه تهران در نامه ای جداگانه خطاب به محمدحسین صرافزاده معاون سابق بین الملل دانشگاه، از خدمات و زحمات وی در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده است.
‌انتهای پیام/

کد خبر: 1114301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =