پاکستان: خواهان رابطه‌ای پایدار با آمریکا هستیم

فرمانده ارتش پاکستان گفت: اسلام‌آباد به دنبال حفظ سنت تعامل دو جانبه با آمریکا بوده و خواهان رابطه‌ای پایدار با واشنگتن است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز؛ «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با «آنجلا اگلر» کاردار سفارت آمریکا در این کشور اظهار داشت: اسلام‌آباد به دنبال حفظ سنت تعامل دو جانبه با آمریکا بوده و خواهان رابطه‌ای پایدار با واشنگتن است.

در این دیدار اوضاع امنیتی افغانستان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

طرفین در این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه از جمله اوضاع کنونی افغانستان و همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف گفت‌وگو کردند.

جنرال باجوا در این دیدار گفت: پاکستان می خواهد سنت تعامل دوجانبه را حفظ کند و خواهان رابطه ای پایدار با ایالات متحده است.

فرمانده ارتش پاکستان بر ضرورت همگرایی جهانی در مورد افغانستان برای اجتناب از بحران انسانی تاکید و بر لزوم هماهنگی اقدامات و تلاش‌ها برای بهبود شرایط اقتصادی مردم افغانستان تأکید کرد.

کاردار سفارت آمریکا در پاکستان نیز از نقش اسلام آباد در موضوع صلح افغانستان و تلاش برای ثبات منطقه قدردانی کرد و متعهد شد نقش خود را برای بهبود بیشتر همکاری های دیپلماتیک با پاکستان در همه سطوح ایفا کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1115653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =