اعزام دانشجویان علمی کاربردی به آلمان برای گذراندن دوره مهارتی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از اعزام دانشجویان به آلمان برای گذراندن دوره مهارتی شش ماهه برای اولین بار در طول ۲۹ سال فعالیت دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرداد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمد حسین امید در آئین استقبال از نو دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی، گفت: دانشجویان در انتخاب این دانشگاه بهترین انتخاب را کرده‌اند. برای پیشرفت کردن و کارآفرین بودن دانشگاه جامع علمی کاربردی بهترین دانشگاه برای شما است.

وی در ادامه به ارائه برخی از ویژگی‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت و گفت: رشته‌های این دانشگاه بر اساس نیازهای شغلی جامعه طراحی شده است که هدف اصلی آن تربیت نیروهای مهارتی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی نیروهای متخصص تربیت می‌کند ابراز کرد: دوره‌های درسی این دانشگاه طوری برنامه ریزی شده است که دانشجو بعد از دانش آموختگی دغدغه شغلی نداشته باشد و کارآفرین تربیت شود و علاوه بر اینکه خود صاحب شغل می‌شود برای دیگران نیز شغل ایجاد کند.

وی به اقدامات انجام شده این دانشگاه در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: در حوزه‌های پژوهشی، رویدادهای شتاب، جشنواره‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و دانشجویی فعالیت‌های بسیار خوبی در سطح کشور انجام دادیم که در هیچ دانشگاهی با این کیفیت و کمیت شاهد برگزاری آنها نبودیم.

وی به ظرفیت‌های بالای مراکز رشد و رویدادهای شتاب در مراکز آموزشی اشاره کرد و گفت: این مراکز جایی هست که ایده‌های شما را به عمل تبدیل می‌کند.

امید در خصوص مراکز نوآوری و اهمیت آنها ادامه داد: دانشجویانی که ایده دارند می‌توانند در مراکز رشد و شرکت در رویدادهای شتاب ایده‌های خود را به عمل و ثروت تبدیل کنند.

وی به تفاهم نامه‌های بین المللی نیز اشاره کرد و گفت: اعزام دانشجویان به آلمان برای گذراندن دوره مهارتی شش ماهه برای اولین بار در طول ۲۹ سال فعالیت دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار امیدواری کرد مهارت آموزی های دانشجویان در ارتقای کیفیت زندگی و بهبود معیشت و شغلی آنها مؤثر باشد.

وی خطاب به رؤسای مراکز آموزشی گفت: در برگزاری کلاس‌های حضوری پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را حتماً رعایت کنید تا به سلامتی، از اپیدمی کرونا عبور کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =