بررسی ابعاد حمله سایبری در کمیسیون امنیت ملی به هفته بعد موکول شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی برای بررسی ابعاد حمله سایبری به شبکه هوشمند سوخت رسانی تشکیل جلسه نمی‌دهد و این موضوع به هفته بعد موکول شده است.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، درباره عوامل حمله سایبری به شبکه هوشمند سوخت رسانی کشور اظهارکرد: عوامل این حمله هنوز مشخص نشده است و نهادهای امنیتی همچنان درحال بررسی این موضوع هستند. اینکه این حمله از سوی موساد یا دیگر سازمان‌های جاسوسی بوده است هنوز مشخص نیست و تا زمانی که بررسی کامل انجام نشود، نمی‌توانیم در این زمینه نظر قطعی دهیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره تشکیل جلسه کمیسیون امنیت ملی درباره ابعاد این حمله گفت: بعید می‌دانم که کمیسیون امنیت ملی مجلس در هفته جاری برای بررسی این حادثه تشکیل جلسه دهد زیرا در هفته‌ جاری، نمایندگان در حوزه‌ انتخابیه خودشان هستند؛ با این اوصاف اما این موضوع در هفته آینده در کنار دیگر مباحث نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ذوالنوری همچنین در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با احتمال حمله نظامی رژیم صهیونیستی و طرح شایعاتی پیرامون این مسئله اذعان کرد: ادعاهای از این دست نزدیک به ۴۰ سال است که از سوی سرمداران رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود؛ باید گفت هرزمان که تهدیدات خود را عملی کردند، خبرش را به ما نیز بدهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =