شکسته شدن رکورد مصرف بنزین نوروزی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع ۱۳۰ میلیون لیتر بنزین در روز یازدهم فروردین‌ماه امسال خبر داد و گفت: این رقم بالاترین حجم توزیع روزانه بنزین از ابتدای فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ تاکنون است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جعفر سالاری‌نسب گفت: در روز شنبه (یازدهم فروردین‌ماه) ۱۳۰ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲) با ۱۱۰.۱ میلیون لیتر، ۱۸ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

مصرف بنزین در نوروز امسال ۶ درصد رشد داشته است

وی تأکید کرد: به طور میانگین از ابتدای نوروز امسال تاکنون (یکم تا یازدهم فروردین‌ماه) ۱۲۱ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال با ۱۱۴.۵ میلیون لیتر، ۷.۲ میلیون لیتر معادل ۶.۲ درصد افزایش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هم‌وطنان خواست با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

به گزارش شانا، در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز پارسال)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکوردی بی‌سابقه‌ در مصرف بنزین سراسر کشور به‌شمار می‌آید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =