افتتاح آکادمی تیراندازی با کمان در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

آکادمی تیراندازی با کمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس به مناسبت هفته تربیت بدنی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان درآیین افتتاح آکادمی تیراندازی با کمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس که با حضور اسلام باوقار رئیس هیات تیراندازی با کمان استان هرمزگان و جمعی از استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی برگزار شد با اشاره به اهمیت واثرات مثبت ورزش در بهداشت جسم و روان و سلامت اجتماعی فرد گفت: ورزش موجب طراوت و شادابی ، کاهش استرس، احساس اعتماد به نفس ، احساس قدرت و تقویت،  تقویت تمرکز فکر و افزایش دقت عمل، تقویت قوای ذهنی و حافظه و احساس آرامش و راحتی روح را افزایش داده و انسان را در مقابل فشارهای روانی و اضطراب مقاوم می‌کند.

احسان کامرانی با بیان اینکه راه اندازی آکادمی های ورزشی یکی از کارهای تاثیر گذار در ورزش محسوب می شود افزود: دنبال کردن ورزش به صورت تخصصی در رشته های مختلف یکی از برنامه های مهم  شورای تخصصی ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس عنوان کرد:آکادمی ورزشی باید با بکارگیری مربیان متخصص و مجرب علاوه بر آموزش بتواند با استعداد یابی و پرورش افراد مستعد آن ورزش را به سطح قهرمانی برساند

رئیس هیات تیراندازی با کمان از این رشته به عنوان رشته پر طرفدار در استان نام برد و گفت: کارنامه درخشان هرمزگان نشان می دهد که این استان استعداد های درخشانی در این ورزش جذاب و المپیکی دارد.

اسلام باوقار افزود: با تعاملی که با دانشگاه آزاد اسلامی داریم به زودی با برنامه ریزی دقیق تمرینات این رشته در دانشگاه زیر نظر مربیان مجرب و حرفه ای آغاز خواهیم کرد.

مدیر ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با اشاره به سیاست های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه در کشور اظهار کرد:نگاه تخصصی و کیفی سازی فعالیت های ورزشی از مهمترین برنامه های این مرکز در دانشگاه آزاد اسلامی است.

محمد علی جماتی پور با بیان اینکه همه برنامه های اجرایی این حوزه بر اساس مصوبات شورای تخصصی ورزش صورت می گیرد افزود:راه اندازی آکادمی های ورزشی در واحد ها و مراکز دانشگاهی بر مبنای پتانسیل و ظرفیت های عملیاتی و محقق خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1116439

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =