مهم‌ترین اخبار دانشگاه‌های کشور در ۲۲ آبان

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون زبان دانشگاه تهران، حمایت دانشگاه علوم پزشکی تهران از ادامه تحصیل دانشجویان افغانستانی و غیره از جمله مهم‌ترین اخبار دانشگاه‌های کشور در ۲۲ آبان ماه است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در شنبه(۲۲ آبان‌ماه) را در ادامه می‌خوانید:

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران

ثبت‌نام آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران امروز شنبه ۲۲ آبان ماه به پایان می‌رسد. گفتنی است ثبت‌نام آزمون از شنبه ۱۵ آبان ماه آغاز شده بود.

این آزمون جمعه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، داوطلبان می توانند از  ۲۵ آبان ماه نسبت به پرینت کارت وردو به جلسه اقدام کنند. داوطلبان در صورتی که موفق به گرفتن پرینت نشدند در روز آزمون با ارائه کارت ملی، کارت ورود به جلسه به آن‌ها داده خواهد شد. 

نتیجه آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران شنبه ۶ آذر ماه ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد.

دانشجویان متاهل دارای فرزند علوم پزشکی شهید بهشتی تسهیلات دریافت می‌کنند

ثبت نام تسهیلات تولد فرزند ویژه‌ی دانشجویانی که در حین تحصیل فرزند آن‌ها متولد شده است در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شد. متقاضیان می توانند با تکمیل فرم های مشخص شده و تحویل دادن مدارک مربوطه به امور دانشجویی دانشکده برای دریافت این وام به مبلغ ۳۰ میلیون ریال (۳ میلیون تومان) اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز برای دادن به امور دانشجویی دانشکده‌ مربوطه شامل «تصویر تمام صفحات شناسنامه خود و همسر و فرزندی که در زمان دانشجویی فعلی به‌دنیا آمده است»، «کپی صفحات عقدنامه که تاریخ عقد و مشخصات زوجین در آن صفحات ثبت شده» و «تکمیل فرم درخواست وام تولد فرزند» است.

حمایت دانشگاه علوم پزشکی تهران از ادامه تحصیل دانشجویان افغانستانی

هدی مقتدایی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران که میزبان نمایندگان رسمی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد بود، درباره فعالیت و پتانسیل‌های موجود دانشگاه برای کمک به دانشجویان افغانستانی و فراهم کردن فرصت ادامه تحصیل در این دانشگاه تبادل نظر کرد.

در ادامه این نشست عسگر آقایی مدیر رتبه بندی و اعتبار بخشی دانشگاه نیز به جایگاه بین المللی و رتبه شایان دانشگاه علوم پزشکی ایران در سطح جهانی و به ویژه در خاورمیانه اشاره کرد. وی درباره اهمیت پروژه‌های مشترک بین المللی در ارتقای سطح آموزش و بهداشت دانشگاه‌ها و همچنین دستیابی به اهداف توسعه پایدار تاکید کرد.

در ادامه این جلسه درباره امکان بهره مندی از ظرفیت‌های موجود دانشگاه از طریق همکاری با سایر کشورها برای حمایت از فرصت‌های مشترک آموزشی و پژوهشی گفتگو شد.

همچنین در این نشست، در راستای پروژه صندوق جمعیت سازمان ملل با همکاری سفارت ایتالیا در تعلیم و تربیت دانشجویان افغانستانی در رشته پرستاری و مامایی؛ درباره امکان ادامه پروژه‌های مشابه برای آینده گفتگو شد و مقرر شد در خصوص نحوه ادامه این قبیل برنامه‌های آموزشی جلسات مشترک برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1118268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =