نیاز مالی دانشگاه علامه طباطبائی برای حضور کامل دانشجویان در کلاس‌های درس

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: برای بازگشایی و حضور دانشجویان تکمیلی در ترم جاری در دانشگاه با مشکل مالی مواجه نیستیم اما برای حضور کامل دانشجویان در ترم آینده نیازمند کمک مالی هستیم.

عبدالله معتمدی سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز  با بیان اینکه در حال حاضر با کمبودی در حوزه بودجه برای بازگشایی دانشگاه‌ها مواجه نیستیم اظهار کرد: هم‌اکنون شرایط دانشگاه علامه طباطبائی برای برگزاری کلاسهای حضوری  دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهیا است و مشکلی  در این زمینه بودجه برای این ترم وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم نسبت به بازگشایی کامل و حضور تمامی دانشجویان در ترم آینده اقدام کنیم، ممکن است با مشکلاتی در زمینه بودجه مواجه شویم. همان‌طور که می‌دانید تغییراتی در حوزه اقتصادی قیمت مواد غذایی و دستمزدها رخ داده و منجر به افزایش هزینه‌ها شده است، دانشگاه علامه طباطبائی در این زمینه نیازمند کمک مالی است.

سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در نظر داریم ترم آینده در دانشگاه علامه طباطبایی آموزش به صورت حضوری انجام شود. در این راستا نیازمند حمایت‌هایی هستیم تا بتوانیم ضمن رعایت پروتکل‌ها نسبت به بازگشایی دانشگاه اقدام کنیم. اما خوشبختانه برای بازگشایی فعلی دانشگاه علامه طباطبائی با مشکل مالی مواجه نیستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمام شرایط برای حضور دانشجویان ورودی دکتری ۹۹ -۱۴۰۰ در دانشگاه فراهم شده است. با این حال برآورد دقیق از میزان هزینه که دولت باید برای ترم آینده پرداخت کند ندارم، اما باید توجه داشت برخی قیمت از کالاها تقریباً سه برابر شده و منجر به افزایش هزینه ها شده است. به دنبال آن دستمزدها مسائل مرتبط با حمل و نقل مشکلات پیش روی ماست که باید نسبت به جبران آن اقدام کنیم.

معتمدی در زمینه ادعای رئیس دانشگاه فرهنگیان در زمینه تخلف دانشگاه علامه طباطبائی در حوزه همسان‌سازی حقوق اساتید اظهار کرد: ما از این موضوع بی خبر هستیم همسان سازی حقوق اساتید در دانشگاه علامه طباطبائی پرداخت شده است. این همسان سازی از اول فروردین ماه پرداخت شده و هم اکنون در حال پرداخت شدن است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1118489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =