حزب‌الله: عراق به دوران دیکتاتوری باز نمی‌گردد

مسئول دفتر امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در سخنانی بر امکان ناپذیر بودن بازگشت این کشور به دوران "دیکتاتوری" تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز به نقل از شبکه خبری المیادین، ابوعلی العسکری، مسئول دفتر امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در سخنانی اظهار کرد: عراق به دوران دیکتاتوری بازنخواهد گشت و سال‌های ظلم و توهین به مقدسات و توهین به کرامت انسانی به دست "ناسیونالیست‌های مبتکر بیگانه" دیگر تکرار نخواهد شد.

وی در این باره تصریح کرد: زمان آن سپری شده است که یکی از طرف‌های داخلی با انگلیسی‌ها، عرب‌های حوزه خلیج فارس و صهیونیست‌ها به تفاهم برسد تا عراق را تحت کنترل خود بگیرند.

ابوعلی همچنین تاکید کرد: همه باید بدانند که اکنون معادله تغییر کرده است و آن برهه با همت حشد شعبی و مقاومت به تاریخ پیوسته است.

در همین حال، خبرنگار المیادین در بغداد گفت که این اظهارات ابوعلی العسکری به عنوان پاسخی به صحبت‌ها درباره انجام مذاکرات قبل از اعلام نهایی نتایج انتخابات تلقی می‌شود.

وی گفت: کسانی که به نتایج انتخابات اعتراض دارند و گردان‌های (حزب‌الله) از آنها حمایت می‌کنند، خواستار این هستند که جنین هنیس پلاسخارت، رئیس هیئت نمایندگی سازمان ملل در عراق (یونامی) برکنار شده و جایگزینی برای آن تعیین شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1119848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =