خبری عجیب از پرسپولیس که به بیرون درز نمی‌کند!

عدم استفاده یحیی گل محمدی از ستاره محبوب تیم پرسپولیس ابعاد جالبی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، هواداران پرسپولیس امسال متفاوت ترین چهره تیم محبوب خود نسبت به فصول اخیر را می‌بینند. از نبودن احمد نوراللهی گرفته تا تحول صورت گرفته در ترکیب تیم و نیمکت نشینی برخی ستاره‌ها.

هر چند پس از گذشت شش هفته از لیگ و با توجه به نتایج سایر تیم‌ها قرمزهای تهرانی بر این باورند که امسال هم شانس اول قهرمانی هستند اما در این بین نکته‌ای عجیب وجود دارد که کمتر کسی به آن توجه کرده و آن هم غیبت‌های متوالی یکی از بازیکنان متعصب پرسپولیس در هفته‌های اخیر است.

خبری که به بیرون درز نکرد!

این بازیکن که همه عادت دارند او را به عنوان یکی از ستون‌های ثابت تیم ببینند مدتی است از ترکیب به دور است. ناراحتی وی از این اتفاق حتی باعث بروز دلخوری‌هایی بین او و سرمربی تیم شده اما با مساعدت برخی اهالی رسانه جزئیات زیادی به بیرون درز نکرده است.

شاید مهمترین رویداد صورت گرفته در این خصوص به اواخر فصل قبل برمی‌گردد جایی که در آستانه قهرمانی پرسپولیس گل محمدی تصمیم گرفت بازیکن مذکور را نیمکت نشین کند و عدم استفاده از او در دربی حذفی نیز ماجرای اختلاف را به اوج رساند تا جایی که گفته میشد احتمالا در پایان لیگ بیستم شاهد خداحافظی ستاره محبوب از دنیای فوتبال باشیم.

شروع ناامیدکننده در فصل جدید

پس از گلات پرسپولیس بازیکن داستان ما نه تنها خداحافظی نکرد بلکه جزو اولین افرادی بود که قراردادش را تمدید نمود. البته یحیی نیز تصمیم به تغییر نظر داشت و برای اثبات این موضوع از بازیکن مورد اشاره در دیدار حساس پرسپولیس و الهلال عربستان استفاده کرد اما آنچه دیده شد نمایش ضعیف وی بود در شبی که عملکرد تمام تیم ناامیدکننده بودند.

با شروع لیگ برتر برای پرسپولیس باز هم یحیی از این بازیکنش استفاده کرد اما عدم هماهنگی لازم میان او و زوجش که به تازگی به تیم اضافه شده اولین شکست پرسپولیس در فصل جدید را رقم زد تا گل‌محمدی بار دیگر به تصمیم قبلی خود بازگردد و هفته بعد در دیدار خانگی مقابل گل گهر از این بازیکن به دلیل آنچه مصدومیت خوانده شد، استفاده نکند.

مصدومیت از ناحیه مصلحتی

البته هفته پنجم در مصاف پرسپولیس و مس رفسنجان وی به ترکیب برگشت اما نمایش نه چندان خوب او باعث غیبتش در هفته ششم و دیدار با صنعت نفت شد. غیبتی که باز هم گفته شد به دلیل مصدومیت می‌باشد.

این در حالی است که طبق اعلام رسانه‌ها این بازیکن به دلیل همان مصدومیت در هفته هفتم و مصاف با نفت مسجدسلیمان نیز غایب است.

در همین راستا یک منبع خبری آگاه که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ما اعلام کرد موضوع مصدومیت بازیکن مذکور یک خبر مصلحتی است و در اصل چنین ادعایی صحت ندارد. به گفته این فرد مطلع ستاره محبوب اما نسبتا مغضوب پرسپولیسی‌ها هر هفته چند روز قبل از اعلام لیست از تصمیم گل‌محمدی باخبر می‌شود و چنانچه در لیست تیم نباشد از نزدیکانش می‌خواهد اعلام کنند وی مصدوم است تا از این طریق شأنیت خود را حفظ کرده و بهانه دست رسانه‌ها ندهد.

هر چند هنوز اوایل لیگ بیست و یکم است و باید دید در ادامه فصل شرایط این بازیکن دچار تغییر خواهد شد یا خیر.

کد خبر: 1119962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =