غضنفرآبادی: دولت سیزدهم نسبت به حل مشکلات قشر مستضعف دغدغه مند است

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: دولت سیزدهم نسبت به حل مشکلات قشر متوسط و مستضعف بسیار دغدغه مند است و بر همین اساس بودجه ۱۴۰۱ را تدوین کرده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی  با بیان اینکه عدالت در پرداخت حقوق‌ها یکی از شاخص‌های مهم برای تحقق عدالت در بودجه ۱۴۰۱ است، گفت: تفاوت و به هم ریختگی در پرداخت حقوق‌ها منجر به بروز پدیده حقوق‌های نجومی شد، به همین جهت این تبعیض دغدغه مهم مردم و مجلس است.

وی، عدالت در توزیع بودجه را مهم خواند و تاکید کرد: عدالت محور بودجه ۱۴۰۱ است و در همین راستا باید اجرای طرح‌های عمرانی اولویت دار در دستور کار دولت قرار گیرد. امیدواریم بودجه ۱۴۰۱ با درآمدهای واقعی بسته شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار داشت: فروش اوراق در بودجه ۱۴۰۱ نسبت به بودجه ۱۴۰۰ حدود ۳ درصد افزایش یافته که گامی مهم برای جلوگیری از رشد نقدینگی است.

غضنفرآبادی با اشاره به تفاوت رویکرد دولت انقلابی با دولت‌های گذشته در تدوین بودجه تصریح کرد: حجت الاسلام رئیسی تلاش دارد با کاهش هزینه‌های دولت، در راستای تحقق عدالت حرکت کند. دولت سیزدهم نسبت به حل مشکلات قشر متوسط و مستضعف بسیار دغدغه مند است و بر همین اساس بودجه ۱۴۰۱ را تدوین کرده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه بودجه ۱۴۰۰ به نحوی تدوین و تصویب شد که قابل اجرا نبود، تصریح کرد: متأسفانه دولت روحانی لایحه بودجه ۱۴۰۰ را به نحوی تدوین و تنظیم کرده بود که دولت سیزدهم با مشکلات جدی مواجه شود.

انتهای پیام/

منبع: مهر

کد خبر: 1121908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =