دانشگاه آزاد اسلامی  واحد نجف‌آباد در فهرست دانشگاه‌های منتخب وزارت علوم عراق

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد می‌تواند از این پس از اقلیم کردستان عراق، دانشجو جذب کند و روابط و تعامل خود را با دانشگاه‌های اقلیم کردستان عراق در زمینه‌های مختلف توسعه دهد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با پیگیری‌ها و رایزنی‌های معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در فهرست دانشگاه‌های منتخب وزارت علوم اقلیم کردستان قرار گرفت.

بر این اساس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد می‌تواند از این پس از اقلیم کردستان عراق، دانشجو جذب کند و روابط و تعامل خود را با دانشگاه‌های اقلیم کردستان عراق در زمینه‌های مختلف توسعه دهد. واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که در نظام رتبه‌بندی بین‌المللی وبومتریک موفق به کسب امتیاز زیر ۲ هزار شوند، از سوی معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی به وزارت علوم اقلیم کردستان عراق معرفی می‌شوند.

شایان ذکر است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در نظام رتبه بندی بین‌المللی وبومتریک در جولای ۲۰۲۱ موفق به کسب رتبه ۱۹۹۲ شده بود.

گفتنی است، دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای علوم و تحقیقات و مشهد نیز پیش از این در فهرست دانشگاه‌های منتخب وزارت علوم اقلیم کردستان عراق قرار گرفته بودند.

خبرنگار: مصطفی عسگری

انتهای پیام/

کد خبر: 1122480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =