از شروع ضعیف لطیفی تا فانوس به دستی خودرو سازان!

سایپایی ها در هفته دوازدهم لیگ یک باز هم ناکام بودند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ هفته دوازدهم لیگ یک فوتبال ایران روز گذشته برگزار شد.

حرکت فانوس به دست شاگردان روانخواه در جدول

تساوی بدون گل با ملوان در دستگردی تهران در این شرایط بدون تعارف دست کمی از باخت برای سایپایی ها ندارد، حتی اگر توجیه اینکه تیم روبرو ملوان باشد و الان صدر جدول را در اختیار داشته باشد را برای این بازی بکنیم. امید روانخواه که حالا به جای اخباری شاید در نقش ناجی ظاهر شده در دوبازی اخیر از شش امتیاز فقط یک امتیاز را کسب کرده و حالا سایپا با دوازده امتیاز در رده پانزدهم جدول بالاتر از استقلال ملاثانی قرار دارد و اگر نگون بختی شاهین بوشهر و ماشین سازی این فصل نبود شاید از همین الان کاندیدای سقوط به لیگ دو بود. هرچند زمان زیادی فعلا تا انتهای فصل باقی مانده اما باید به این نکته اشاره کنیم که سایپا به هیچ عنوام حال خوبی ندارد. اینکه چرا سایپا از لیگ برتر با ابراهیم صادقی با اگر و اماها در جدول ماندو سال بعد در اواخر فصل بعد از جایگزینی صادقی با کمالوند و بعد از آن اخباری به لیگ یک افتاده و این روزها در لیگ یک هم در حال دست و پا زدن است را ن تنها از کادر فنی و حتی از می توان از مدیران این تیم پرس و جو کرد.

در هر صورت حال سایپا خوب نیست و این روزها جزو فانوس به دستان لیگ یک است و این برای تیمی با شخصیتی مثل سایپا اصلا زیبنده نیست.

عملکرد امیدوارکننده مسی ها

مس های کرمانی ها این فصل کم کم در حال خودی نشان دادند هستند. هر چند ابتدای فصل کمی تلاطم و نوسان داشتند اما الان در حقیقت در حال نتیجه گیری مناسب هستند. مس کرمان که بالفطره از تیم های مدعی و با شخصیت لیگ یک است که در فصول گذشته هم با بدشانسی نتوانست صعود کند حالا در این چند هفته نتایج مناسبی را بدست آورده است.

برد با دو گل در مقابل رایکا و هفته قبل در مقابل قشقایی که در این دوازده هفته جزو بالانشین های لیگ یک بوده آن هم در شیراز خود نشان از پخته شدن این تیم در این روزها دارد، مسی ها خیلی چراغ خاموش حالا رده دوم جدول را در اختیار گرفته اند جاییکه فقط با یک امتیاز اختلاف به ملوان در این رده هستند. اما بابلی ها که هفته پر سر و صدایی را گذراندند حالا بل لطیفی در جستجوی موفقیت هستند، گام اول که با دو گل این تیم شکست خورده و حالا شاید دلایلی مانند عدم زمان مناسب برای مربی وجود داشته باشداما رایکا خوب می داند که چه کار سختی را برای آینده این لیگ پیش رو دارد و لطیفی هم احتمالا حالا دنبال جبران مافات با این تیم است. در هر صورت فعلا لطیفی ترک عادت نکرده و لیگ را با باخت شروع کرده . باید با انتطار آینده نشست و دید که چه اتفاقاتی برای این تیم مازنی خواهد افتاد.

امیر کریمی

کد خبر: 1124217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =