تجمع اعتراضی دانشجویان علوم پزشکی مقابل وزارت بهداشت/ امتحانات مجازی شود

برخی از دانشجویان علوم پزشکی در اعتراض به برگزاری حضوری امتحانات پایان‌ترم، مقابل وزارت بهداشت تجمع کرده و خواهان برگزاری آزمون به صورت مجازی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جمعی از دانشجویان علوم پزشکی کشور در اعتراض برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور چهارشنبه ۱۵ دی ماه در مقابل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجمع کردند. 

دانشجویان در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهای «خوابگاه مرکز انتشار اومیکرون»، «دانشجو بازیچه شما نیست» و «آموزش مجازی، آزمون مجازی»، «دانشجویان علوم پزشکی پیش‌مرگ تصمیمات وزارت بهداشت» به تصمیم این وزارتخانه درباره برگزاری امتحانات حضوری اعتراض داشته و خواهان برگزاری امتحانات به صورت مجازی شدند.

دانشجویان در این تجمع در اعتراض به برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام کردند بسیاری از آموزش‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت مجازی برگزار شده است به همین منظور امتحانات نیز باید به صورت مجازی برگزار شود.

گفتنی است ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رئیس دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اعلام کرد: بخشی از آزمون های ورودی سال ۱۴۰۰ پس از تایید در شورای آموزشی دانشگاه به صورت مجازی برگزار شود.

در این نامه آمده است: با توجه به نامه ۲۹ آذرماه در زمینه ضرورت برگزاری آزمون ها به صورت حضوری ضمن تاکید بر مفاد این نامه به دلیل مشکلات موجود در تأمین خوابگاه در برخی از دانشگاهها بر اساس پروتکل‌های بهداشتی دانشگاه‌ها مجاز هستند بخشی از آزمون‌های ورودی های سال ۱۴۰۰ خود را پس از تایید در شورای آموزشی دانشگاه به صورت مجازی برگزار کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1124613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =