اساتید علوم پزشکی حق برگزاری امتحانات به شیوه مجازی را ندارند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه امتحانات رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به شکل حضوری برگزار می‌شود، گفت: اساتید مجاز به تعیین تکلیف نحوه برگزاری آزمون نیستند، مگر در امتحاناتی که بخشی از نمره پایان ترم را شامل شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از استان آذربایجان غربی، فرامرز فتح‌نژاد، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی  به خبرنگار گروه استان‌های ایسکانیوز درباره روند برگزاری امتحانات پایان ترم  برای رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی گفت: برگزاری کلاس در رشته‌های تحصیلات تکمیلی به صورت مجازی است. رشته‌های غیرپزشکی طبق تصمیمات اداره مرکزی به علت وجود برخی مشکلات همچون شرایط رفت‌وآمد، اقامت دانشجویان و همچنین شرایط آب و هوایی در استان، تمامی کلاس‌های رشته‌های غیرپزشکی کارشناسی ارشد و دکتری به صورت مجازی برگزار می‌شوند و در خصوص رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی تصمیم بر برگزاری امتحانات به صورت حضوری گرفته شده است.

فتح‌نژاد در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: در استان آذربایجان غربی با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا به خصوص سویه جدید و همچنین راه‌های ارتباطی و شرایط دانشجویان تصمیم بر مجازی برگزار شدن  برحی رشته‌های تحصیلی گرفته شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات حضوری از سوی اساتید گفت: این امکان به هیچ عنوان برای اساتید مجاز نیست، مگر در امتحاناتی که بخشی از نمره پایان ترم را شامل شود.

فتح نژاد بیان کرد: طبق بخش‌نامه جدید اعلام شده در خصوص تحصیلات تکمیلی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی که ظرفیت بالای ۳۰ نفر را دارا هستند، این رشته‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود و ظرفیت زیر ۳۰ دانشجو به تصمیم ریاست دانشگاه‌ها واگذار شده است و این بخش‌نامه برای تشکیل کلاس‌های آموزشی صدق می‌کند نه برگزاری امتحانات پایان ترم.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تعداد کلاس‌ها و دانشجویان حاضر در کلاس توسط اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و کانال‌های ارتباطی اعلام شده که اگر بالای ۳۰ نفر باشد به صورت غیرحضوری اعلام می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1124832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =