شرایط دریافت طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری در ۱۴۰۱

سرپرست معاونت بهره برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی،تصریح کرد: خبرنگاران متقاضی دریافت طرح ترافیک یا تمدید کارت بلیت برای سال ۱۴۰۱، در بازه زمانی که  متعاقباً اعلام خواهد شد در سامانه تهران من ثبت نام خواهند کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عمار سعیدیان فر با اشاره به طرح کارت بلیت خبرنگاری، اظهار کرد: امسال ۲ هزار و ۷۹۴ کارت بلیت خبرنگاری با ۴۰۰ هزار تومان شارژ به خبرنگاران متقاضی ارائه کردیم؛ به این افراد پیامکی ارسال شد تا به انتخاب خود به یکی از ایستگاه‌های متروی گلبرگ، تئاتر شهر یا صادقیه  مراجعه و کارت جدید خود را دریافت یا شارژ کنند.

 وی با بیان اینکه بررسی‌هایی برای افزایش مبلغ شارژ کارت بلیت در سال آینده در دست انجام است، گفت: طرح ارائه کارت بلیت خبرنگاری همچنان برقرار است و طبق مصوبه شورای  اسلامی شهر تهران، خبرنگاران فاقد خودرو یا خبرنگارانی که طرح ترافیک به آن‌ها تعلق نگرفته، می‌توانند سالی یک‌بار نسبت به دریافت کارت، یا شارژ آن اقدام کنند.

به‌گفته سرپرست معاونت بهره برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی، مصوبه مذکور مربوط به‌ سال ۹۹ است که برای سال ۱۴۰۰  توسط شورای شهر نیز مجدداً تصویب شد و برای سال آینده نیز لایحه مذکور در صورت تصویب شورای اسلامی شهر تهران پابر جا خواهد بود.

 وی تصریح کرد: خبرنگاران متقاضی دریافت طرح ترافیک یا تمدید کارت بلیت برای سال ۱۴۰۱، در بازه زمانی که  متعاقباً اعلام خواهد شد در سامانه تهران من ثبت نام خواهند کرد.

 شرایط دریافت کارت بلیت خبرنگاری در 1401

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کد خبر: 1126276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =